Bufet Ramadan Bawah RM100 di Restoran Rebung Chef Ismail 2, Putrajaya

Bufet Ramadan Rebung Chef Ismail 2, Putrajaya kembali dengan pakej menggiurkan untuk menyambut bulan Ramadan 2024. Bertemakan "Ceq Lapaq Nasik lah!", pengunjung dapat menikmati hidangan nasi yang popular di Malaysia seperti Nasi Lemuni, Nasi Daging, Nasi Ikan, Nasi Ulam, dan Nasi Kerabu, lengkap dengan lauk utama dan sampingan. Selain itu, pelbagai hidangan lauk pauk dan kuih muih disediakan sebagai pemanis mulut.

Harga untuk Bufet Ramadan 2024 adalah RM69 nett untuk kanak-kanak (umur 5-12 tahun) dan RM99 nett untuk dewasa. Tempahan boleh dibuat melalui telefon atau emel yang tersedia.

Rebung Chef Ismail 2 juga menawarkan kemudahan ruang makan yang luas, bilik kecil untuk majlis tertutup, ruang solat, perkhidmatan katering, serta studio house untuk program kelas memasak. Untuk tempahan katering, hubungi wakil katering yang tersedia.

Selain itu, pada bulan Syawal, mereka juga menyediakan Bufet Hari Raya dengan harga RM79 nett untuk dewasa dan RM59 nett untuk kanak-kanak. Promosi ini akan berlangsung dari 16 April hingga 9 Mei 2024 dengan 3 sesi berbeza.


Jangan lepaskan peluang untuk menikmati aktiviti restoran Rebung Chef Ismail 2 di luar bulan Ramadan, termasuk bufet Breakfast, Lunch, & Dinner pada harga yang berpatutan. Sambutlah hari Ramadan dan Hari Raya dengan meriah di Rebung Chef Ismail 2!

Alamat : Taman Seri Empangan, Lebuh Gemilang, Presint 5, 62200, Putrajaya
Tempahan : 011-67453535
Pejabat : 011-67435355
Email : rebung.putrajaya@gmail.com
Facebook : Rebung Chef Ismail 2
Instagram : rebungchefismail2
Tiktok : rebungchefismail2
Waze : Taman Seri Empangan (berhadapan PICC)


Post a Comment

0 Comments