Venyss Barangan Kemas Pilihan Suri Hati

Sebut sahaja tentang barangan kemas pasti membuatkan hati wanita berbunga-bunga. Tak kira barangan kemas dari suasa, perak mahu pun emas sudah pasti bakal menambat hati wanita kerana wanita dan perhiasan tidak dapat dipisahkan.




Namun, ketika zaman ekonomi yang mula merosot sejak kehadiran pandemik ini membuatkan tidak ramai yang mempunyai tuah untuk memiliki emas tulen yang sudah pasti mahal harganya. Memahami keadaan ini, Venyss sebuah jenama yang menjual pelbagai aksesori wanita dan lelaki mengambil pendekatan untuk membantu memberi kebahagiaan di hati ramai wanita dengan menghasilkan pelbagai aksesori dan barang kemas persis emas 916 khasnya yang ada ukiran nama untuk mencipta sentimental value dalam kehidupan.


Venyss Barangan Kemas Pilihan Suri Hati


Venyss Barangan Kemas Pilihan Suri Hati


Di Venyss, mereka menghasilkan barangan kemas dengan menggunakan perak asli 925 yang sudah pasti tahan karat dan mempunyai nilai tersendiri. Berbeza dengan perak yang tidak berkualiti, material perak yang dihasilkan di Venyss boleh di trade in dan dijual semula. Ini kerana Venyss memastikan bahawa barangan kemas yang dihasilkan pasti menguntungkan pelanggan.


Bagi mereka yang belum mengenali jenama Venyss, Venyss mula beroperasi sejak tahun 2013 dan sejak itu Venyss sangat terkenal dalam menghasilkan aksesori dan barangan kemas berasaskan perak 925 dengan pelbagai ukiran menarik terutamanya ukiran nama pada barangan kemas.


Oleh kerana barangan kemas di Vennys ini dihasilkan dari perak yang berkualiti, maka tiada masalah bagi mereka yang mengalami alahan atau alergik barangan kemas. Apatah lagi barangan kemas di sini kebanyakannya disadur dengan emas asli 916 untuk kelihatan seperti emas 916.


Baru-baru ini aku membeli seutas rantai leher yang diukir dengan nama aku. Memang sangat cantik dan puas hati sangat tambahan lagi kerana setiap pembelian barangan kemas di Venyss boleh diservice berkali-kali malah turut ada pakej cucian secara percuma. 




Bukan tu sahaja, jika membeli barangan kemas di Venyss pastilah ada 'service after sale'. Pendek kata memang puas hati sangat membeli barangan kemas di Venyss. Tahan lama tak? Jangan bimbang kerana barangan kemas di sini memang tahan lama, tidak pudar dan tidak berkarat kerana kualitinya yang bersifat seperti emas yang boleh dijadikan kenangan sepanjang zaman.




Berminat untuk beli? Jangan lupa untuk klik pautan ini www.wasap.my/60126494330/daribebelancikmin/nakdetailaksesoriVenyss


Atau anda boley layari ;


Facebook : venyssofficial

Instagram : venyss_official

Twitter : venyss_official

Telegram : venysspremium

YouTube : https://youtube.com/channel/UCYkGqxwLgVHX1ecGUvloxxg

TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSqxqEHw

Shopee : venyss_official

Website : www.venyssofficial.com

@bebelancikmin Lawanya rantai dgn ukiran nama dari @venyss_official ni. Suka sgt sbb pakai tu langsung tak alergik + tahan lama bertahun sbb dia diperbuat dr silver berkualiti yg kita boleh trade in & jual semula tau! #inistylekita #bebelancikmin #fyp #racuntiktok #silverjewelry #venyss ♬ Gemuruh - Ash Fasryll & Nayli Azmi & Saiful Anwar

Post a Comment

2 Comments