Penjimatan Sehingga 50% Untuk keperluan Kesihatan Dan Kecantikan Hari Raya Anda Di Guardian

Tampil bergaya, sihat dan cantik di Hari Raya ini dengan pelbagai barangan keperluan kesihatan dan kecantikan harian di jualan istimewa Hari Raya Guardian, ‘Tawaran Lebaran, Kembalikan Kemeriahan’ bermula dari 27 April hingga 29 Mei 2022.




Angela Teo, Ketua Pemasaran, Guardian Malaysia dan Brunei berkata: 

Dengan potongan sehingga 50%, sekarang adalah masa terbaik untuk mendapatkan barangan kesihatan dan kecantikan yang anda perlukan untuk sambutan Hari Raya bersama sahabat handai dan yang tersayang. Anda juga boleh mengambil peluang membeli hadiah untuk mereka untuk dibawa pulang ke kampung nanti.


Sebagai contoh, anda boleh jimat sehingga 50% untuk produk Penjagaan Kulit dan Penjagaan Diri dan 30% untuk Penjagaan Kosmetik dan Penjagaan Kesihatan. Selain itu, tedapat juga tawaran istimewa seperti pek Promosi Bonanza untuk Penjagaan Kulit dengan penjimatan 20% hingga 35% untuk produk penjagaan kulit sensitif dan lebih 1,570 produk dijual pada harga RM10 sahaja!




Promosi-promosi lain termasuk:

  • Beli 2 jimat lebih untuk produk Penjagaan Peribadi

  • Penjimatan sehingga 30% untuk produk penjagaan ibu dan anak

  • Penjimatan sehingga 30% untuk lebih 730 produk Penjagaan Kesihatan

  • PERCUMA beg kosmetik Minions Eksklusif dengan setiap pembelian Kosmetik, Wangian dan Aksesori Kecantikan bernilai RM150 dan ke atas.

  • PERCUMA set mangkuk Jepun Eksklusif dengan setiap pembelian penjagaan Kulit dan Derma bernilai RM120 dan ke atas dalam satu resit

  • PERCUMA set Pinggan Eksklusif dengan pembelian mana-mana produk penjagaan Diri  (Penjagaan Rambut, Penjagaan Bayi, Pencuci Wanita,  Mandian dan Penjagaan Mulut, Deodoran dan Pencukur) bernilai minimum RM118 dalam satu resit.

  • Dan banyak lagi promosi istimewa hadiah percuma eksklusif dengan pembelian.




Tambah Angela:

Selain daripada semua promosi menarik ini, pelanggan juga boleh menyertai peraduan “Scratch & Win Festive Bonanza” dengan pelbagai hadiah menarik berjumlah RM5 juta untuk dimenangi. Apa yang perlu dilakukan adalah berbelanja minimum sebanyak RM40 dalam satu resit untuk mendapatkan kad gores dan menang dan lihat apa yang dimenangi. Selain daripada hadiah pertama sebuah motosikal Yamaha MT-25, pelanggan juga boleh memenangi telefon pintar Samsung Galaxy Flip 3 5G, Thermomix, Ogawa Aromatic Face Steamers dan baucar tunai Guardian. Peraduan ini ditutup pada 29 Mei 2022.


Dengan Guardian, setiap hari adalah masa yang sesuai untuk membeli keperluan kesihatan dan kecantikan untuk anda dan keluarga. Lebih-lebih lagi sekarang sebagai persediaan untuk sambutan perayaan yang selamat, lakukan ujian berkala dengan kit ujian Covid-19 kami yang kini ditawarkan pada harga yang berpatutan!




“Sebagai peruncit Nombor Satu Malaysia*, kami sentiasa mengkaji dan membawa masuk produk terbaik dengan teknologi terkini yang memberikan manfaat kepenggunaan dan pengalaman yang lebih baik dan lebih hebat serta nilai yang lebih baik kepada pelanggan kami. Kami sedar akan reputasi dan legasi kami sebagai pakar kesihatan komuniti yang dipercayai di Malaysia,” jelas Angela.


Untuk pengguna Aplikasi Guardian, pastikan anda juga tidak terlepas tawaran App-Clusive setiap hari Selasa.


Dalam pada itu, Guardian Malaysia juga telah melancarkan video muzik pertamanya yang membangkitkan kerinduan untuk pulang berhari raya ke kampung halaman selepas dua tahun sekatan perjalanan dibuat akibat pandemik COVID-19.  


Bertajuk ‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’, ia telah dihasilkan untuk Guardian oleh agensi digital Lion & Lion Malaysia. Rakaman dibuat berlatarbelakangkan sawah padi dan suasana desa yang nostalgia, video yang menyentuh hati itu menampilkan selebriti tanah air Noorkumalasari, Wani Kayrie and Sofea Shaheera. 


Jelas Angela, “Kami merasakan bahawa kisah empat beradik yang merancang untuk mengejutkan ibu mereka, yang akhirnya memakan diri mereka sendiri, dalam cara yang ceria, menggarap intipati apa yang dirasai oleh rakyat Malaysia di Hari Raya. Tidak kira sejauh mana dan betapa berliku jalan untuk pulang ke kampung, yang penting dapat beraya bersama orang tersayang.” 

* Seperti yang diundi oleh orang ramai sebagai pemenang anugerah Platinum untuk Peruncit Terbaik di Anugerah Jenama Putra 2021.



‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’ mengisahkan tentang perjalanan empat beradik yang pulang ke kampung halaman bersama-sama selepas sekian lama; menunggang Vespa berwarna-warni untuk mengejutkan ibu mereka di Hari Raya. Sepanjang perjalanan, mereka berhenti untuk menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan.


Video muzik ‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’ kini boleh ditonton di platform media sosial Guardian.


Facebook: @Guardianmy 

Instagram: @Guardianmy 

YouTube: @Guardian MY




Post a Comment

1 Comments