Projek Kurus Ramadan

Salam 1 Ramadan buat semua. Hari ini bermulalah episod umat Islam satu dunia mengerjakan ibadah puasa. Tak kurang juga yang mula mengimpikan bakal mendapat badan yang langsing sepanjang bulan ini. Namun tahukah anda bahawa untuk kurus juga kita memerlukan ilmu yang betul barulah segala amalan pemakanan, senaman dan sebagainya akan betul-betul menjadi.




Projek Kurus Ramadan

Memandangkan ramai yang ingin kurus namun tidak mendapat ilmu yang betul, jadi Projek Kurus Ramadan bakal membimbing anda mendapatkan berat badan ideal impian anda secara online. Bagaimana Projek Kurus Ramadan ini bakal membimbing sepanjang bulan Ramadan? Projek Kurus Ramadan bakal diadakan hanya secara online menerusi Kurus Fit Online Coaching.






Apakah Kurus Fit Online Coaching?

Anda pasti tertanya apakah itu Kurus Fit Online Coaching. Kurus Fit Online Coaching adalah Projek Kurus Ramadan yang akan membimbing anda sepanjang bulan untuk mengamalkan pemakanan secara sihat agar anda dapat badan yang langsing.


Secara umumnya Kurus Fit Online Coaching  ;


1. Coaching & Mentoring

Selama 25 hari anda akan mendapat coaching dan mentoring secara personal dan berkumpulan melalui aplikasi whatsapp.


2. Konsep Pemakanan

Anda akan belajar tentang cara konsep pemakanan yang betul untuk turunkan lemak dan bagaimana untuk kekalkan berat badan idaman.


3. Dipantau Setiap Hari

Gaya pemakanan anda dan apa yang anda makan akan dipantau setiap hari untuk kenal pasti kesilapan yang berlaku dan terus apply pembetulan dalam gaya pemakanan seharian anda.


4. Formula Kurus & Tips Susut Lemak

Setiap hari akan didedahkan formula kurus & tips susut lemak dan pelbagai lagi fakta & mitos tentang kaitan sisitem tubuh badan dengan pemakanan.


5. Pelan Pemakanan 25 Hari

Anda akan dapat pelan pemakanan 25 hari dari pagi sampai malam (5 kali sehari), jadi anda tidak perlu pusing memikirkan menu kerana selama 25 hari ini anda akan diberi jadual pemakanan.


Menarik bukan? Jadi jika anda tergolong dalam kumpulan ;


  • Dah cuba bermacam-macam diet tettapi masih belum kurus
  • Bersenam siang malam tapi belum susut
  • Tak makan nasi berbulan tapi masih tak kurus
  • Tidak konsisten menjaga pemakanan
  • Suka makan tapi nak kurus



Anda wajib mengikuti Projek Kurus Ramadan. Bagaimana ingin menyertai? Anda boleh layari :

Post a Comment

1 Comments