Formula Zero Kos Marketing : Jana Pendapatan Sehingga Bilion Ringgit Tidak Mustahil Jika Ada Ilmu Kuasai Marketing 2021

Tahun 2020 tidak seindah bayangan malahan tahun 2020 umpama mimpi ngeri bagi seluruh pelusuk dunia. Kedatangan Covid-19 yang tidak terjangka dan penangan wabak pandemik itu hampir melumpuhkan hampir keseluruhan ekonomi dunia.

Ramai yang terkesan akibat pandemik ini dan akibat itu corak ekonomi juga semakin berubah. Pemasaran untuk produk-produk jualan, perkhidmatan servis dan lain-lain turut berubah hampir 80%. Jadi, menyedari hakikat itu pihak RichWorks mengambil kesempatan ini untuk menganjurkan Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing yang bakal berlangsung selama 3 hari untuk membantu usahawan mahupun bakal usahawan set up diri dengan strategi pemasaran dalam bisnes mereka untuk pembuka tahun 2021 yang luar biasa.



Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing

Bagi mereka yang mengenali aku mahupun yang selalu mengikuti blog aku pasti perasan yang memang sejak tahun 2016 lagi aku sudah mengikuti program-program anjuran RichWorks International yang dibimbing oleh Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Kali terakhir aku mengikuti program anjuran RichWorks International ialah pada awal tahun 2020 sebelum Malaysia dilanda Covid-19 iaitu ketika Program Nak Ubah Hidup (NUH)


Pada kali ini berikutan keadaan semasa yang sudah berubah dan kita tidak lagi boleh berkumpul di bawah satu bumbung beramai-ramai dan bersesak seperti dulu, pihak RichWorks International bakal menganjurkan Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing yang berlangsung selama 3 hari untuk membantu usahawan mahupun bakal usahawan set up diri dengan strategi pemasaran dalam bisnes mereka untuk pembuka tahun 2021 yang luar biasa.

RichWorks International bersama pengasas Datuk Wira Dr. Azizan Osman ingin membantu mereka yang bergelar usahawan atau bakal usahawan yang komited untuk Formula Gandakan Sales serta pendapatan mereka bermula dari zero kerana misi mereka adalah melahirkan lebih ramai usahawan jutawan dari zero ke milion untuk tahun 2021.

Sejak Covid-19 melanda, RichWorks sebagai syarikat peneraju dalam syarikat latihan dan bimbingan keusahawanan terbesar di Malaysia telah membantu lebih 400,000 usahawan dengan penganjuran program keusahawanan secara virtual online dan percuma.

Inisiatif ini untuk membantu mereka yang terkesan dengan krisis pandemik seperti Covid-19 serta sepanjang perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dijalankan oleh pihak kerajaan Malaysia tahun ini, RichWorks telah membantu ramai usahawan untuk mula berniaga dan usahawan-usahawan yang terkesan untuk selamatkan perniagaan mereka.

Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing bakal diadakan pada masa dan tarikh berkenaan ;

Tarikh

25 – 27 Disember 2020 (Jumaat – Ahad)

 

Masa

9 pagi hingga 6 petang

 

Tempat

Aplikasi Zoom Webinar

 


Pendaftaran untuk 3,000 terawal adalah percuma! Untuk mendaftar sila layari www.zerokosmarketing.com




Siapa Datuk Wira Dr. Azizan Osman?

Dr. Azizan seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat results dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga berjuta-juta.



Tentang RichWorks International

Richworks International adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran.

Visi RichWorks adalah menjadi 'Netfilx' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh Malaysia.

Sepanjang 12 tahun sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman, yang menarik lebih daripada 650,000 peserta dan pelanggan dalam lebih daripada 1,500 acara dan seminar dan RichWorks berjaya melahirkan lebih 700 Small Medium Enterprises (SMEs) menerusi program mentoring RichWorks - Titanium dan SPIRE.

Antara topik dan pengisian program RichWorks adalah :
  • Pengurusan Bisnes
  • Pemasaran
  • Jualan
  • Pematuhan Undang-undang
  • Perakaunan & Percukaian
  • Operasi
  • Kepimpinan
  • Pembangunan diri
  • Pelaburan
Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring yang berimpak, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya hanya dalam tempoh 6-24 bulan.

Facebook Page: Azizan Osman
Instagram: azizanosman_official
Twitter: azizanoficial
TikTok: azizanosmanofficial_
https://www.tiktok.com/@azizanosmanofficial_
Youtube: Azizan Osman

Pendaftaran untuk 3,000 terawal Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing  adalah percuma! Untuk mendaftar sila layari www.zerokosmarketing.com

Post a Comment

1 Comments

  1. semoga Cik Min menjadi usahawanita yg berjaya suatu hari nanti....

    ReplyDelete