Marrybrown Keluarkan Menu Nasi Kandar MB Dengan Harga Serendah RM12.70

Sebut sahaja Malaysia pasti ramai yang terbayangkan kepelbagaian menu dalam masyarakat majmuk yang aman sejahtera. Yang paling menarik ialah kesemua menu makanan yang ada di Malaysia ini menjadi makanan kegemaran tak kira kaum.


Misalnya Nasi Kandar, walaupun asalnya Nasi Kandar ini adalah menu 'favourite' di kedai mamak namun kesemua kaum termasuk Cina, India, Melayu dan lain-lain turut menggemari Nasi Kandar. Tapi tak semua yang suka lepak di kedai mamak. Misalnya, kakak sulung aku sendiri walaupun menggemari kari tetapi dia tidak akan makan di kedai mamak.

Jadi, bagi mereka yang sama seperti kakak sulung aku, kini anda boleh menikmati Nasi Kandar di Marrybrown kerana pada 16hb Julai yang lepas Marrybrown telah mengeluarkan menu kegemaran rakyat Malaysia ini.


Nasi Kandar MB

Sabtu lepas aku aku mencuba sendiri menu Nasi Kandar MB ni di Marrybrown cawangan IOI City Mall. Maklum la, asyik dengar orang cerita je yang menu ni sedap jadi teringin la nak merasai sendiri kelazatan Nasi Kandar MB ni.



Didatangkan dengan set nasi bersama ayam goreng, kuah kari, papadom, bendi dan air teh ais Heaven and Earth ternyata menu ini tidak mengecewakan. Rasa kuah karinya yang padu seakan kari di kedai mamak menjadikan menu Nasi Kandar MB ini terasa betul kandarnya!



Terdapat 2 jenis kombo yang disediakan oleh Marrybrown iaitu :

Nasi Kandar 2 pcs Chicken Combo (Harga Bermula Dari RM16.20)
Nasi putih, kuah kari, 2 ketul ayam, telur rebus, papadom, bendi dan air teh ais limau Heaven and Earth.

Nasi Kandar 1 pc Chicken Combo (Harga Bermula Dari RM12.70)
Nasi putih, kuah kari, 1 ketul ayam, telur rebus,  papadom, bendi dan air teh ais limau Heaven and Earth.




Menu ini boleh didapati di kesemua cawangan Marrybrown di seluruh Malaysia. Jika anda ingin mengetahui maklumat lebih lanjut, boleh dapatkan sebarang info di :

Instagram: Marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV






Post a Comment

1 Comments

  1. wahh.. dulu masa study setiap habis exam akan reward diri makan MB.. huhu sebab dekat dengan uni..

    ReplyDelete