Bayu Sutera: Peluang Memiliki Rumah dan Menunaikan Umrah Bersama

Menunaikan Umrah adalah Impian setiap umat Islam. Teringat sekitar awal tahun lepas, Alhamdulillah aku berkesempatan untuk menunaikan Umrah bersama keluarga. Satu pengalaman indah yang tak mampu untuk diungkapkan bila berada di tanah suci Mekah.

Bayu Sutera: Peluang Memiliki Rumah dan Menunaikan Umrah Bersama

Tapi untuk menunaikan Umrah selain bergantung pada rezeki panggilan Ilahi ke tanah suci, persediaan kewangan yang kukuh juga menjadi faktor utama. Maklum la, bukan sikit-sikit duit yang kita nak guna untuk menunaikan Umrah ni apatah lagi dalam keadaan ekonomi yang serba serbi makin meningkat sekarang. Alangkah bahagianya jika dapat menunaikan Umrah secara percuma kan?

 

Menunaikan Umrah secara percuma? Bunyinya agak mustahil namun Impian itu pastinya bukan sesuatu yang mustahil jika anda mengambil sedikit masa untuk membaca artikel ini.

 

 

Pengenalan Projek Bayu Sutera di Bandar Sri Sendayan

 

Matrix Concepts dengan bangganya memperkenalkan projek terbarunya, Bayu Sutera, sebuah projek perumahan yang menjanjikan gaya hidup moden bertepatan dengan keharmonian alam semula jadi. Bayu Sutera merupakan sebuah pembangunan seluas 216 ekar yang terletak di Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan. Dikenali sebagai projek kediaman tepi tasik yang lengkap dengan ciri-ciri rumah pintar, Bayu Sutera menonjolkan kemudahan terkini dan suasana yang tenang, sesuai untuk mereka yang mencari keseimbangan antara kehidupan bandar dan kedamaian alam.




 

Mengapa Memilih Bayu Sutera?
 

1. Pembangunan yang Luas dan Terancang

Bayu Sutera merupakan sebuah komuniti yang dirancang dengan teliti dan dibina untuk memenuhi keperluan moden. Dengan pelancaran fasa pertama pada tahun 2021, projek ini terus berkembang dan mendapat sambutan luar biasa daripada pembeli.

 

2. Rumah Moden dengan Ciri Pintar

Izara II dan Elonia III merupakan rumah dua tingkat yang menawarkan ruang tamu yang serba lengkap, bilik tidur yang luas, dan bilik mandi di dalam kamar tidur. Kedua-dua siri rumah ini juga dilengkapi dengan teknologi pintar seperti set kunci digital, modul pencahayaan yang boleh dikawal secara digital, dan penyaman udara yang boleh diaktifkan melalui kawalan suara.

 


3. Komuniti Tepi Tasik

Bayu Sutera tidak hanya menyediakan kediaman yang selesa tetapi juga suasana kediaman yang unik di tepi tasik. Penduduk boleh menikmati pemandangan indah dan pelbagai kemudahan rekreasi yang disediakan di taman tasik seluas 3 ekar, lengkap dengan laluan joging, taman permainan, dan banyak lagi.

 

4. Keamanan dan Ketenangan

Setiap kawasan perumahan di Bayu Sutera dilengkapi dengan kawalan keselamatan yang ketat, termasuk pos kawalan keselamatan dan pagar keselamatan yang tinggi. Ini bagi memastikan keselamatan penduduk.

 

5. Fasiliti Komuniti dan Akses Mudah ke Kemudahan Luar

Bayu Sutera berada dalam jarak dekat dengan pelbagai kemudahan penting seperti d’Tempat Country Club, X Park Sendayan, Sekolah Antarabangsa Matrix, dan hab komersial seperti Sendayan Merchant Square. Ini menjadikan Bayu Sutera pilihan ideal bagi mereka yang mencari kemudahan dan gaya hidup yang lengkap.

 

Kempen Umrah Bersama Bayu Sutera
 

Dalam usaha untuk menawarkan lebih nilai kepada pembeli rumah, Matrix Concepts melancarkan kempen eksklusif “Umrah Bersama”. Melalui kempen ini, setiap pembeli unit rumah di Bayu Sutera akan menerima pakej Umrah percuma untuk dua orang. Ini adalah peluang istimewa untuk memenuhi impian menunaikan Umrah sambil memiliki sebuah rumah idaman.

 

Bayu Sutera: Peluang Memiliki Rumah dan Menunaikan Umrah Bersama



Kempen ini dijalankan dari 20 Mei hingga 20 Ogos 2024 dan melibatkan unit-unit di Izara II dan Elonia III, dua siri rumah terbaru yang menawarkan rekaan moden dengan teknologi rumah pintar ;-

 

Izara II @ Bayu Sutera

Elonia III @ Bayu Sutera

Ciri-ciri Rumah Pintar Izara  II Elonia III

·        Hartanah pegangan bebas

·        Rumah berkembar 2 tingkat

·        Saiz lot 20’ x 70’ (pertengahan)

·        Luas binaan 2,315 kaki persegi (pertengahan)

·        4 bilik tidur & 4 bilik air

·        Hanya 171 unit

·        Kawasan berpagar dengan pagar keselamatan tinggi dan pos kawalan

 

·        Hartanah pegangan bebas

·        Rumah berkembar 2 tingkat

·        Saiz lot 20’ x 70’ (pertengahan)

·        Luas binaan 2,315 kaki persegi (pertengahan)

·        4 bilik tidur & 4 bilik air

·        Hanya 38 unit

·        Kawasan berpagar dengan pagar keselamatan tinggi dan pos kawalan

 

·        Set kunci digital

·        Modul pencahayaan

·        Penyaman udara IR Blaster

·        Kawalan suara

 

Berikut adalah maklumat lanjut mengenai kempen “Umrah Bersama”

 

Tempoh Kempen

20 Mei hingga 20 Ogos 2024

 

Projek Terlibat

Izara II @ Bayu Sutera dan Elonia III @ Bayu Sutera – Unit Bumi sahaja

 

Pakej Umrah

·        Setiap unit yang dibeli layak menerima 2 Baucar Tunai Umrah bernilai RM8,000 setiap satu

·        Perjalanan ke Arab Saudi selama 11 Hari 10 Malam.

·        Tiket penerbangan untuk 2 orang, termasuk penginapan hotel, pengangkutan, dan makanan lengkap disediakan untuk Jemaah 3 kali sehari

  • Lawatan ke Muzium Al Wahyu di Makkah.
  • Juga disediakan Kursus Umrah, Kit Umrah, Air Zam-zam dan Mutawif yang berpengalaman.
  • Tertaluk kepada Terma dan Syarat

 

 

Kesimpulan

 

Bayu Sutera menawarkan lebih daripada sekadar tempat tinggal.  Ia adalah sebuah komuniti di mana gaya hidup moden bertemu dengan keselesaan dan ketenangan. Dengan kempen “Umrah Bersama”, Matrix Concepts membawa nilai tambah yang unik kepada pembeli, membolehkan mereka memenuhi impian untuk menunaikan umrah sambil memiliki rumah impian mereka. Untuk maklumat lanjut mengenai Bayu Sutera dan kempen ini, sila layari  umrahbersama.bayusutera.com/4

Post a Comment

15 Comments

  1. Memang seronok kalau macam ni. Beli rumah siap ada pakej umrah

    ReplyDelete
  2. Tak semua orang berpeluang tapi ada ruang yang Allah beri. Mana tau rezeki, beli rumah dapat pergi Umrah kann ..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah. Mudahkan peluangku nak membeli rumah pintar nie dan dapat sekali pakej umrah.

    ReplyDelete
  4. Menariknya promosi kali nie kan Min..

    ReplyDelete
  5. Untungnya beli rumah dapat umrah percuma

    ReplyDelete
  6. mana nak dpt pakej berganda mcm ni kan..rumah pn lawa gilerr

    ReplyDelete
  7. Impian semua umat Islam ni...dapat jejak kaki ke Tanah Suci, rezeki betul kalau dapat miliki kediaman idaman lepas tu dapat tunaikan umrah secara percuma. Mmg dream come true laaa!

    ReplyDelete
  8. menarik , dengan sekali umrah. nicee!

    ReplyDelete
  9. promosi menarik sungguh. beli rumah, dapat tunaikan umrah secara percuma. berbaloi sgt!

    ReplyDelete
  10. Memang jadi Impian semua umat Islam untuk menjejakkan kaki ke Tanah Suci, rezeki betul kalau dapat miliki kediaman idaman macam ni then dalam masa yang sama dapat tunaikan umrah secara percuma. Kalau ada rezeki, memang teringin sangat nak beli.

    ReplyDelete
  11. Memang jadi Impian semua umat Islam untuk menjejakkan kaki ke Tanah Suci, rezeki betul kalau dapat miliki kediaman idaman macam ni then dalam masa yang sama dapat tunaikan umrah secara percuma. Kalau ada rezeki, memang teringin sangat nak beli.

    ReplyDelete
  12. Kak ana rasa ini kali pertama ada tawaran yang sangat baik untuk pembelian lot bumi dari pemaju . Berbaloi sangat hadiah yang bakal di terima..

    ReplyDelete