SET BARANGAN KOLEKSI EDISI TERHAD TERAKHIR SPYxFAMILY KINI TERSEDIA DI SEMUA STOR GUARDIAN

Pengenalan

Pada 28 Februari 2024, Guardian Malaysia telah mengumumkan ketersediaan set koleksi terakhir dari siri manga dan anime yang sangat popular, SPYxFAMILY, yang dikenali sebagai set The Forgers. Set ini merupakan penambahan terbaru kepada rangkaian barangan koleksi eksklusif SPYxFAMILY yang tersedia di Guardian. Dengan kandungan yang menarik dan penawaran istimewa, penggemar setia kini berpeluang untuk melengkapkan koleksi mereka dengan memperoleh set The Forgers.


SET BARANGAN KOLEKSI EDISI TERHAD TERAKHIR SPYxFAMILY KINI TERSEDIA DI SEMUA STOR GUARDIAN


Set Barangan Koleksi Edisi terhad Terakhir SPYxFamily Kini Tersedia Di Semua Stor Guardian

Set kotak The Forgers menawarkan kepada penggemar satu buku nota lingkaran, 10 keping pelekat kad lipatan, dan satu poster Lentikular 3D yang elegan. Dijual pada harga RM129, set ini menyediakan pelanggan dengan pelbagai manfaat. Pelanggan dapat memperoleh set The Forgers dengan membuat pembelian berjumlah RM20 dari jenama yang berkaitan seperti Aiken, Bio Essence, Lóreal Dermo-Expertise, Eucerin, Garnier, Lóreal, Maybelline, Nivea Skin, dan Sunsilk, atau RM50 untuk pembelian dari mana-mana jenama lain dalam satu resit.

SPYxFAMILY, yang menjadi inspirasi bagi barangan koleksi eksklusif ini, adalah siri manga yang mengisahkan tentang misi penyamaran seorang pengintip yang berusaha untuk menjalankan tugasnya dengan berpura-pura berkahwin dan mengambil anak angkat, tanpa mengetahui bahawa anak angkatnya memiliki kuasa telepati dan isterinya adalah seorang pembunuh upahan. Keterlibatan mereka dalam sebuah keluarga palsu membawa cabaran unik yang memerlukan mereka untuk bekerjasama demi mempertahankan identiti dan misi masing-masing.

SPYxFAMILY telah memenangi gelaran Komik Web Paling Popular Nombor 1 pada 2019 dan telah mencatatkan lebih daripada 480 juta tontonan pada Ogos 2022. Dengan lebih daripada 34 juta edaran menjelang Disember 2023, siri manga ini telah menjadi salah satu yang terlaris di pasaran.


Kesimpulan

Dengan ketersediaan set The Forgers, Guardian Malaysia menawarkan peluang yang berharga kepada penggemar SPYxFAMILY untuk mengumpul barangan koleksi eksklusif dari salah satu siri manga dan anime yang paling popular di Jepun. Dengan hanya membuat pembelian kecil dari produk-produk yang dipilih, penggemar dapat memiliki set koleksi ini yang merupakan simbol dari keunikan dan kehebatan siri ini. Jangan lepaskan peluang ini untuk memiliki potongan sejarah anime yang berharga ini. Segera kunjungi Guardian Malaysia untuk memastikan anda tidak terlepas daripada memiliki set koleksi anda sebelum stok habis!

Maklumat Hubungan Media Guardian Malaysia:

  • Facebook: @guardianmy
  • Instagram: @guardianmy
  • YouTube: @guardian MY
  • Telegram: @guardianMY

 

Post a Comment

0 Comments