SAMBUTAN BIG PROSPERITY DI PAVILION BUKIT JALIL

Pengenalan


Dalam menyambut Tahun Naga yang megah, Pavilion Bukit Jalil dengan bangganya mempersembahkan 'Sambutan Big Prosperity' yang akan berlangsung sehingga 25 Februari 2024! Suasana kelimpahan dan kemakmuran dipenuhi dengan sembilan ekor naga, hiasan perayaan yang memukau, serta pelbagai pengalaman dan ganjaran menarik, menjadikan Pavilion Bukit Jalil destinasi utama untuk meraikan semangat Tahun Baru Cina yang penuh kemeriahan.

SAMBUTAN BIG PROSPERITY DI PAVILION BUKIT JALIL


Sambutan Big Prosperity di Pavilion Bukit Jalil


Pavilion Bukit Jalil meraikan Tahun Naga yang megah dengan 'Sambutan Big Prosperity' sehingga 25 Februari 2024! Hayati semangat kelimpahan dan kemakmuran seiring Pavilion Bukit Jalil yang mempersembahkan sambutan meriah dengan hiasan perayaan yang menampilkan 9 ekor naga, pengalaman yang memukau, dan ganjaran-ganjaran menarik untuk mengenang perayaan ini.

 

Ambil gambar dengan 9 ekor naga yang menyiram anda dengan kemakmuran, keberuntungan, dan berkat yang melimpah ruah. Pembeli juga boleh mencuba nasib mereka di Mesin Keberuntungan Big Prosperity dan Mesin Putar Big Prosperity, serta meneroka pelbagai gerai di CNY Marketplace di Pusat Kourt Aras 2, meningkatkan pengalaman kekeluargaan di tengah hiasan Tahun Baru Cina yang memukau.

 

SAMBUTAN BIG PROSPERITY DI PAVILION BUKIT JALIL

Alami pelbagai bengkel dan persembahan menghibur, termasuk Tarian Maskot Naga, pameran fesyen, Tarian Singa Akrobatik, dan banyak lagi. Gantungkan impian tercinta anda untuk lebih banyak berkat tahun ini dan kongsi kegembiraan dengan orang yang tersayang di Pavilion Wishes Tree. Selain itu, lawati pelbagai gerai di CNY Marketplace dan pesta di PIAZZA, seperti Watsons x Ping Min CNY Artisan Market (19 - 21 Januari 2024) dan Selangor New Village 2.0 - Balik Kampung CNY Fest 2024 (1 - 4 Februari 2024), yang mempamerkan makanan tempatan, seni, kraftangan, dan budaya Cina tradisional.

 

Sehingga 25 Februari 2024, belanjalah dan tebus Ang Pow pack, Baucar Beli-belah, dan Bakeware Segi Empat Pyrex dengan belanja minimum RM100, RM300 atau RM600 dalam satu resit di seluruh pusat membeli-belah. Nikmati lebih banyak ganjaran sebagai ahli Pavilion Privileges musim perayaan ini dengan eksklusif 'Purchase with Purchase' bekerjasama dengan BUKIT JALIL TSUTAYA BOOKS, JYNNS, HOHM dan Absolute Siam selagi stok masih ada, atas dasar siapa cepat dia dapat. Daftar sebagai ahli baru dan tebus Beg Bertuah Watsons bernilai RM88!


SAMBUTAN BIG PROSPERITY DI PAVILION BUKIT JALIL

Pastikan untuk melihat beberapa pameran yang memukau diadakan di Pavilion Bukit Jalil semasa musim perayaan ini. Singgah dan lawati REX Home Expo (19 - 21 Januari 2024) dan iFood Expo: Karnival CNY 2024 (26 - 28 Januari 2024) di Pusat Pameran Pavilion Bukit Jalil, Pameran Fullmetal Alchemist (24 Januari - 24 Mac 2024) di Aras 2, Zon Orange dan B★VERSE, Pameran Dunia Bertour Singing the Stars Immersive (1 Disember 2023 - 10 Mac 2024) di Aras 3, Zon Orange selagi masih boleh!

 

Untuk maklumat lanjut mengenai pelbagai aktiviti 'Big Prosperity Celebration' PBJ, lawati www.pavilion-bukitjalil.com, ikuti kemaskini terkini melalui Facebook, Instagram, atau hubungi Khidmat Pelanggan di 03 8092 8833.

 

Pavilion Bukit Jalil memasuki Tahun Naga yang megah dengan 'Sambutan Big Prosperity' sehingga 25 Februari 2024! Tahun ini, jom bergembira bersama Pavilion Bukit Jalil yang menyajikan perayaan meriah dengan hiasan perayaan menampilkan sembilan ekor naga, pengalaman yang memukau, dan ganjaran-ganjaran mengujakan untuk meraikan kemegahan Tahun Baru Cina.

 

Penutup

 

Dari sekarang sehingga 25 Februari 2024, setiap pembelian melebihi RM100, RM300, atau RM600 dalam satu resit di seluruh pusat membeli-belah membolehkan anda menikmati Ang Pow pack, Baucar Beli-belah, dan Bakeware Segi Empat Pyrex. Menjadi ahli Pavilion Privileges akan memberikan lebih banyak ganjaran eksklusif musim perayaan ini dengan 'Purchase with Purchase' bersama BUKIT JALIL TSUTAYA BOOKS, JYNNS, HOHM, dan Absolute Siam, selagi stok masih ada, atas dasar siapa cepat dia dapat. Jangan lepaskan peluang untuk mendaftar sebagai ahli baru dan tebus Beg Bertuah Watsons bernilai RM88!

 

SAMBUTAN BIG PROSPERITY DI PAVILION BUKIT JALIL

Pastikan untuk meneroka pameran-pameran menakjubkan yang diadakan di Pavilion Bukit Jalil sepanjang musim perayaan ini, termasuk REX Home Expo (19 - 21 Januari 2024), iFood Expo: Karnival CNY 2024 (26 - 28 Januari 2024), Pameran Fullmetal Alchemist (24 Januari - 24 Mac 2024), dan B★VERSE, Pameran Dunia Bertour Singing the Stars Immersive (1 Disember 2023 - 10 Mac 2024).

 

Untuk maklumat lanjut mengenai pelbagai aktiviti 'Big Prosperity Celebration' PBJ, layari www.pavilion-bukitjalil.com, ikuti kemaskini terkini melalui Facebook dan Instagram, atau hubungi Khidmat Pelanggan di 03 8092 8833. Jom sertai Pavilion Bukit Jalil dalam meraikan kemakmuran Tahun Naga yang penuh berwarna!

Post a Comment

0 Comments