SUPER™ LANCARKAN KOPI KLASIK BAHARU

Khas buat peminat-peminat kopi di luar sana, ini ada berita baik untuk anda! SUPER™ telah melancarkan kopi hitam segera yang diperbuat dari 100% biji kopi Robusta yang mencipta rasa kopi klasik kegemaran rakyat Malaysia.




Berkesempatan untuk menghadiri majlis pelancaran SUPER™ Classic yang berlangsung semalam, 15 Ogos 2023 di Brick Studio By Metal Bees, Petaling Jaya, mahlis tersebut turut dihadiri oleh Fiona Tan, Pengurus Besar Jacobs Douwe Egberts Malaysia, pemilik jenama SUPER™ Coffee dan juga duta SUPER™ Classic iaitu Shuib


Fiona Tan, Pengurus Besar Jacobs Douwe Egberts Malaysia, pemilik jenama SUPER™ Coffee berkongsi, 


Kami rakyat Malaysia menggemari kopi kami yang kuat dengan susu pekat atau susu sejat. Kami mencari kopi segera yang penuh dengan rasa dan aromatik yang sangat kuat, supaya rasa kopi yang mantap boleh datang melalui rasa berkrim.



Bercakap tentang pelantikan Shuib sebagai duta SUPER™, Fiona menambah


Sejak hari pertama, kami tahu Shuib adalah duta yang sempurna untuk kami kerana dia mencontohi pengalaman seharian rakyat Malaysia. Dalam kedua-dua masa yang baik dan mencabar, kami rakyat Malaysia sentiasa berdaya tahan, kami bekerja dengan sangat gigih, memberikan yang terbaik untuk memperbaiki kehidupan orang di sekeliling kami. Kami teruja untuk bekerjasama dengan Shuib kerana kami berkongsi nilai-nilai ini dan semangat yang sama untuk secawan ‘kopi padu’ yang hebat untuk membantu kami bertenaga sepanjang hari,



Menurut Shuib sendiri, beliau sememangnya peminat tegar kopi dan setiap hari meminum secawan kopi sekurang-kurangnya adalah wajib. 


Sempena sambutan Hari Malaysia, SUPER™ dengan sukacitanya mengumumkan peraduan 'Semarakkan Hari Malaysia' bermula 16 Ogos - 30 September 2023. Peraduan ini menawarkan peluang kepada peserta untuk memenangi hadiah menarik seperti Modenas Dominar D250, sebuah 'makanan eksklusif. -sesi makan' bersama Shuib, dan baucar beli-belah bernilai RM21,000. Untuk menyertai, hanya buat pembelian mana-mana satu produk SUPER™ (tertakluk kepada terma dan syarat).

 

Post a Comment

1 Comments