MINUMAN KOLAGEN SARANG BURUNG ECOLITE KINI BERWAJAH BARU

Kolagen adalah protein yang paling banyak pada mamalia, iaitu kira-kira sekitar 30% kandungan protein dalam tubuh manusia. Ia sering dianggap menjadi “pelekat yang mencantumkan badan bersama-sama”.



 

Kolagen ditemui dalam tisu serat seperti kulit, ligamen dan tendon, serta dalam tulang, saluran darah, kornea mata, dan dalam usus. Namun begitu, semakin kita berusia semakin berkurangan kandungan kolagen di dalam tubuh kita.


Adakah kekurangan kolagen akan memberi impak kepada kita? Iya! sudah pasti kekurangan kolagen akan memberi impak kepada kita semua. Kolagen adalah perlu untuk memelihara keremajaan kulit dan mengecilkan kedutan, ia juga penting untuk keanjalan tisu penghubung kulit, membolehkannya mengembang dan mengecut tanpa merosakkan sebarang tisu.


Berikut adalah perubahan yang akan terjadi pada kulit apabila kita semakin berusia;


Apa Yang Terjadi?

Perubahan Kulit

 

Pertumbuhan kulit semakin berkurangan

·        Kelihatan kusam & tidak bermaya

·        Garis halus dan kedutan semakin jelas

 

Kehilangan kolagen

·        Garis halus dan kedutan

 

Kurang elastik

·        Kulit kelihatan kendur

·        Garis halus dan kedutan semakin jelas

 

Kadar pengeluaran melanin semakin berkurang

·        Kulit lebih sensitif kepada cahaya matahari

·        Meningkatkan risiko proses penuaaan pramatang dan kanser kulit

 


Memahami apa yang bakal terjadi apabila semakin berusia, aku memilih untuk mengamalkan pengambilan minuman kolagen sarang burung dari Ecolite. Menariknya kini, minuman kolagen sarang burung Ecolite kini tampil dengan berwajah baru dan lebih senang untuk diminum dan dibawa kemana-mana.

Jika sebelum ini minuman ini di dalam botol, kini ia tampil di dalam pouch namun segala kebaikan yang ada di dalam minum ini tetap sama! Apakah kebaikan minuman kolagen sarang burung dari Ecolite ini?

 

Minuman berkhasiat ini telah terbukti secara saintifik dapat membantu MEMULIHARA SEL, SISTEM PERNAFASAN dan ORGAN DALAMAN TUBUH.

Selain itu, ia juga membantu memperbaharui sel KULIT agar lebih LEMBUT, GEBU berseri dan AWET MUDA untuk jangka panjang.

sarang burung juga membuktikan ia sangat berkhasiat kerana mengandungi bahan yang boleh memberikan TENAGA dan PEMULIHAN DALAMAN, khasnya MELANCARKAN sistem ALIRAN DARAH dengan lebih lancar.

Pengambilan sarang burung dalam jangka panjang adalah ketahanan terbaikk terhadap PENUAAN

manakala unsur protein aktif dalam sarang burung turut merangsang pembesaran sel dalam sistem imunisasi, lantas MENGUATKAN IMUNITI BADAN dalam melawan penyakit.

Sarang burung juga sesuai bagi WANITA HAMIL kerana ia memberi faedah kepada IBU DAN BAYI. Ini amat jelas berikutan bayi yang dilahirkan akan memiliki kulit yang sangat cerah lagi halus, serta fungsi badan lebih kuat berbanding bayi lain dan ibu juga pulih lebih cepat selepas melahirkan.

Setiap botol mengandungi 40% serat Sarang Burung bersama ‘Rock Sugar’ dan ‘RO Water.



Terdapat 3 perisa yang anda boleh pilih mengikut citarasa anda iaitu ;

  • Perisa Asli
  • Longan
  • Rose Lychee

Buat pengetahuan perisa Rose Lychee adalah perisa terbaru yang dikeluarkan oleh Ecolite. Dan harga yang dijual di pasaran pula sangatlah berpatutan iaitu hanya RM5/pek.

Mengapa aku sarankan minuman ini kepada anda? Kerana;

MENGAPA PERLU MEMILIH MINUMAN KOLAGEN SARANG BURUNG ECOLITE?

·        Mempunyai 3 jenis perisa berbeza untuk dipadankan dengan selera anda

 

·        Kandungan pepejal lebih daripada 8%

 

·        Menggunakan bahan semulajadi

 

·        Gabungan kedua-dua kolagen dan sarang burung

 

·        Disediakan di dalam pouch yang mudah dibawa kemana-mana

 

·        Dijual pada harga mampu milik

 

·        Pengganti yang baik untuk minuman

 

·        Diiktiraf oleh GMP, HACCP dan HALAL JAKIM


Untuk dapatkan minuman kolagen sarang burung Ecolite ini anda boleh dapatkan di Guardian berdekatan anda atau boleh layari laman web mereka ECOLITE


Post a Comment

0 Comments