VEERA HAIR SALOON KINI DI BUKA DI SUNSHINE BERTAM MALL

Untuk artikel kali ini aku ingin kongsikan berita gembira terutama buat pembaca blog aku yang tinggal di Pulau Pinang. Jika anda seorang yang menitikberatkan soal penjagaan rambut, aku cadangkan anda untuk pergi ke Veera Hair Saloon yang kini di buka di Sunshine Bertam Mall.


VE'ERA HAIR SALOON KINI DI BUKA DI SUNSHINE BERTAM MALL

Dimiliki oleh Mr. Gin atau nama penuhnya Gin Kioh Xiao Zhong, Veera Hair Saloon sebenarnya telah beroperasi selama 7 tahun dan Veera Hair Saloon yang dibuka di Sunshine Bertam Mall ini adalah cawangan mereka yang kedua.


Berbanding saloon yang pertama, Veera Hair Saloon yang dibuka di Sunshine Bertam Mall ini dibuka dengan lebih luas dengan 1,000 kaki persegi yang boleh memuatkan 11 buah kerusi saloon yang lebih besar dan selesa buat para pelanggan berbanding saloon terdahulu yang hanya mampu memuatkan 8 buah kerusi saloon.


VE'ERA HAIR SALOON KINI DI BUKA DI SUNSHINE BERTAM MALL


VEERA membawa maksud V - Victory (kejayaan didalam kehidupan), E - Eternal (selamanya hayat) dan ERA  - bergenerasi. Dengan misi untuk membantu lebih ramai masyarakat di luar sana dalam penjagaan kulit rambut kepala, saloon ini turut menawarkan khidmat pemotongan rambut yang mesra muslimah dimana mereka menyediakan ruangan khas buat wanita-wanita yang berhijab.


Namun begitu, Veera Hair Saloon ini adalah saloon unisex dimana lelaki dan perempuan juga boleh datang untuk mendapatkan khidmat di sini. 


VE'ERA HAIR SALOON KINI DI BUKA DI SUNSHINE BERTAM MALL


Antara servis dandanan dan rawatan rambut yang disediakan di sini seperti :-

·                  Gunting dan Cuci Rambut

·                  Layer Rambut

·                  Inai Rambut

·                  Colour Rambut (Mewarnakan Rambut)

·                  Bleach Rambut

·                  Highlight Rambut

·                  Rebonding Rambut

·                  Relaxing Rambut

·                  Steam Rambut

·                  Iron Rambut

·                  Treatment Rambut

·                  Keratin Treatment

·                  Rawatan Kelemumur

·                  Spa Hair Treatment

·                  Damaged Hair treatment

·                  Scalp treatment

·                  Perming

·                  Perm Pendek

·                  Digital Perm

·                  Curly Rambut

·                  Wavy Rambut

·                  dan pelbagai lagi




Tawaran Menarik Setiap Bulan


Bagi pelanggan-pelanggan setia Veera Hair Saloon, mereka turut mengadakan promosi dan tawaran-tawaran menarik setiap bulan. Pastikan anda sentiasa mengikuti laman sosial mereka agar tidak ketinggalan tawaran menarik yang disediakan.

Di Veera Hair Saloon juga korang boleh dapatkan produk-produk penjagaan rambut VEERA yang telah diperkenalkan oleh Mr. Gin dan isteri. Antara produk dibawah jenama VEERA adalah seperti syampu, hair mask dan hair tonic (tonik rambut).


VE'ERA HAIR SALOON KINI DI BUKA DI SUNSHINE BERTAM MALL


Diformulasi dari bahan-bahan semulajadi dan diperakui memberi banyak manfaat terutama dalam penjagaan rambut agar terus kekal sihat dan cantik

 

Bertemu mata dengan Mr. Gin sendiri baru-baru ini, aku dapati Mr. Gin seorang yang sangat positif dan berjiwa besar, Mr. Gin juga bercita-cita untuk menubuhkan Veera Hair Academy pada masa akan datang. Semuanya masih dalam perancangan, namun keinginan beliau untuk berkongsi ilmu tentang dandanan dan penjagaan rambut padan lebih ramai orang adalah satu kepuasan. Bagi Mr. Gin ini adalah satu caranya untuk beliau memberi balik sesuatu kepada masyarakat melalui kemahiran yang beliau ada.


Bagi penduduk Bertam terutamanya jangan lepaskan peluang anda untuk mengunjungi Veera Hair Saloon yang terletak di Sunshine Bertam Mall.


Waktu Operasi : 12 tengahari - 8 malam

Untuk Temujanji : 017-3149936




Post a Comment

0 Comments