PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU

Raikan ibu anda dengan hadiah percutian dan aktiviti santai, di luar bandar dan jauh dari bangunan pencakar langit. Rancang percutian hujung minggu dengan percutian singkat pada Hari Ibu tahun ini! Nah! Ini senarai  6 lokasi untuk percutian staycation yang menyeronokkan, sesuai untuk seisi keluarga!

 

Villa Sajuri di Kuala Selangor

Nikmati vila bertemakan Maghribi, berhampiran Pantai Remis di Kuala Selangor! Dilengkapi dengan 4 bilik tidur dan 12 katil, Vila ini boleh memuatkan sehingga 16 orang tetamu dengan kemudahan yang menarik seperti gelongsor air, kolam renang, set karaoke, ruang barbeku dan projektor, sesuai untuk menonton filem bersama seisi keluarga!


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU


Villa Chee di Sekinchan

Terletak di Sekinchan, Villa Chee menyajikan persekitaran yang tenang dikelilingi oleh kehijauan sawah padi, jauh dari kesibukan bandar. Para tetamu boleh menyewa basikal atau motosikal dan menyelusuri kehijauan Sawah Padi Sekinchan sambal mengabadikan kenangan percutian di sini dengan mengambil gambar di tempat-tempat yang semestinya instagrammable dan indah


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU

 

River Glamp di Gombak

Terletak hanya 20 minit dari Batu Caves, tapak Glamping ini terletak bersebelahan Sungai Tua dengan pemandangan yang indah. Sesuai dengan namanya; Glam + Camping, setiap khemah di River Glamp dilengkapi dengan penghawa dingin, bilikmandi peribadi, tempat mengecas alat elektronik dan tilam  yang selesa, boleh memuatkan sehingga 3 hingga 4 orang di dalam satu khemah. Para tetamu boleh memilih perkhidmatan F&B atau mengadakan barbeku bersama keluarga anda. Biarkan ibu anda berehat sambil bercuti dan nikmati hidangan yang menarik di sini di tengah- tengah alam semula jadi


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU


Hotel Mercure di Gombak

Terletak di tengah-tengah bandar Selayang, Hotel Mercure adalah tempat staycation yang sempurna. Para tetamu boleh menyaksikan matahari terbenam yang romantis di kolam renang atas bumbung mereka dengan kawasan bermain kanak-kanak yang tersedia di sini. Para tetamu boleh menikmati hidangan lazat mereka di Restoran Meraki dengan pelbagai Antarabangsa.


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU


Avani Goldcoast Resort di Sepang

Hanya 25 minit perjalanan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur, Avani Goldcoast Resort di Sepang diinspirasikan daripada seni bina Polinesia dan Maldives dengan lebih 392 vila atas laut yang direka dengan sangat elegan. Hotel atas laut yang mesra alam ini amat sesuai untuk penginapan seisi keluarga dengan pelbagai aktiviti yang boleh dirancang di sini seperti menaiki ATV, menyewa basikal, spa dan pusat urut yang mewah serta bilik Karaoke.


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU


Dusun Bonda di Hulu Selangor

Terletak di atas tanah seluas 2.1 ekar pokok buah-buahan tempatan dengan landskap yang indah, Dusun Bonda menawarkan penginapan yang tenang dengan suasana yang menakjubkan dan persekitaran yang jauh dari kesibukan bandar. Terletak di Ulu Tamu, Batang Kali, tempat Glamping ini menyediakan semua kemudahan yang diperlukan untuk pelancong yang datang menginap secara berkumpulan, di tengah-tengah persekitaran tropika.


PERCUTIAN STAYCATION DI HARI IBU


Post a Comment

0 Comments