KAYANGAN PEWANGI KERETA PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN MINYAK GAHARU

Umum mengetahui bahawa pokok gaharu adalah antara pokok yang termahal di dalam pasaran.  terdapat banyak kebaikan pokok gaharu dan antaranya minyak gaharu biasanya akan digunakan di dalam minyak wangi yang berjenama. 


KAYANGAN PEWANGI KERETA PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN MINYAK GAHARU


Berikut aku senaraikan antara kebaikan minyak gaharu ;


1. Menguatkan kekuatan akal

Bau dari pokok gaharu yang wangi boleh membantu menguatkan akal. Caranya ialah dengan membakar kayu gaharu. Bagi pelajar yang selalu menghafal, mereka digalakkan mencium bau gaharu untuk menambahkan kecekapan minda. Biasanya di pasaran terdapat bekas pembakar khas untuk gaharu yang disediakan bersama arang untuk pembakaran gaharu.

 

2. Menyembuhkan penyakit

Dari dahan pokok gaharu, banyak penyakit boleh diubati seperti sakit buah pinggang, tekanan darah tinggi, kanser usus, dan sebagainya. Caranya ialah dengan menggunakan bahan dari dahan pokok gaharu. Cara ini sebagai asbab, hakikatnya Allah ialah penyembuh penyakit.

 

3. Menghindarkan gangguan makhlus

Kayu gaharu juga boleh menghindarkan gangguan makhluk halus. Makhluk halus tidak suka kepada bau gaharu. Maka penggunaan kayu gaharu dalam pengubatan makhluk halus sangat membantu untuk proses penyembuhan penyakit.

 

4. Manfaat untuk sakit perut

Kayu gaharu juga dapat menyembuhkan sakit perut. Dengan menggunakan asbab daun gaharu untuk membuat teh, minuman teh gaharu dapat membantu penyembuhan sakit perut.

 

5. Menenangkan fikiran

Kayu gaharu dapat menenangkan fikiran. Jika anda sedang dalam kecelaruan, cubalah ambil kayu gaharu dan bakar. Asap dari pembakaran gaharu yang wangi pasti dapat menenangkan fikiran anda.

 

6. Mengelakkan sihir

Kayu gaharu dapat membantu dalam mengelakkan sihir. Kekuatan istimewa yang Allah letakkan dalam kayu gaharu dapat mengelakkan diri anda terkena sihir.

 

7. Manfaat pembuatan minyak wangi

Kayu gaharu juga boleh dijadikan minyak wangi. Bau gaharu dapat meningkatkan kekuatan minyak wangi dan menyebabkan minyak wangi bertahan dengan lebih lama. Terdapat banyak minyak wangi berjenama di pasaran yang menggunakan gaharu sebagai bahan asas pembuatan minyak wangi.



'KAYANGAN' Pewangi Kereta Pertama Di Malaysia Menggunakan Minyak Gaharu


Kebiasaanya minyak gaharu hanya terdapat di dalam minyak wangi yang berjenama kerana pati minyak gaharu itu sendiri terlalulah mahal harganya di pasaran. Namun agak berlainan dengan pewangi kereta jenama 'Kayangan' kerana telah menggunakan pati minyak gaharu di dalam wangian mereka.


Buat pengetahuan, wangian kereta biasa yang berada di dalam pasaran sekarang adalah menggunakan pewangi sintetik. Ini bermakna 'Kayangan' adalah pewangi kereta pertama di Malaysia yang menggunakan minyak gaharu.


KAYANGAN PEWANGI KERETA PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN MINYAK GAHARU


Manfaat Produk

Wangian kereta KAYANGAN penuh dengan pelbagai manfaat, antaranya termasuklah:


  • Meningkatkan suasana: Wangian KAYANGAN yang kaya dan mewah mewujudkan suasana hangat dan menarik di dalam kereta, menjadikan pemanduan suatu pengalaman yang lebih menyeronokkan.

  • Tahan Lama: KAYANGAN terkenal dengan aromanya yang tahan lama, yang boleh memastikan kereta berbau segar dan menarik untuk beberapa hari atau minggu.

  • Peningkatan Aura Kecanggihan: Penggunaan bahan-bahan berkualiti tinggi dan minyak gabaru yang jarang ditemui memberi kereta anda sentuhan kecanggihan, meningkatkan daya tarikan keseluruhan dan nilai.

  • Melegakan Tekanan: Aroma wangian KAYANGAN yang menyenangkan boleh membantu mengurangkan tekanan dan meningkatkan mood semasa memandu, menjadikan pengalaman lebih santai dan menyeronokkan.

  • Serbaguna: KAYANGAN boleh digunakan dalam pelbagai kenderaan, termasuk kereta, trak dan SUV, menjadikannya tambahan serba boleh kepada mana-mana kenderaan.

  • Mudah Digunakan: Reka bentuk padat wangian KAYANGAN menjadikannya mudah untuk digunakan dan disimpan, manakala keperluan penyelenggaraan yang rendah memastikan ia adalah penyelesaian yang mudah untuk memastikan kereta berbau segar
Terdapat 9 wangian yang dikeluarkan oleh KAYANGAN iaitu ;

  • Patchouli
  • Fruity Floral
  • Leather Oud
  • Smoky Oud
  • Tonka Bean
  • Tobacco Oud
  • Roses Oud
  • Citrus Floral

KAYANGAN PEWANGI KERETA PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN MINYAK GAHARU



Dato’ Fathiri Fadzlah Pengasas Produk KAYANGAN


Pengasas produk KAYANGAN ini adalah Dato' Fathiri Fadzlah iaitu   seorang individu yang bermotivasi tinggi dan berdedikasi untuk berjaya dalam dunia korporat. Beliau memiliki gabungan unik kemahiran kepimpinan, pemikiran strategik, dan etika kerja yang kuat yang membolehkan beliau cemerlang dalam kerjayanya. 


KAYANGAN PEWANGI KERETA PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN MINYAK GAHARU


Sama ada memulakan usaha baharu, mengetuai pasukan atau menyelia syarikat, beliau komited untuk mencapai matlamat mereka dan mencipta nilai untuk organisasinya. Dengan gabungan kepintaran, pengalaman dan keazaman, Dato’ Fathiri Fadzlah merupakan seorang ahli perniagaan serba lengkap untuk mengharungi cabaran dan peluang dunia perniagaan, dan memberi impak yang berkekalan kepada industri yang diceburi.



Ketika ditemui, Dato’ Fathiri Fadzlah turut berkongsi tentang pengalaman hidupnya yang memulakan kerjaya sebagai seorang pendidik sebelum menceburi bidang perniagaan. 


Peluang Perniagaan Produk KAYANGAN


Bagi mereka yang berminat untuk menyertai peluang perniagaan yang dibuka, anda boleh turut menyertai program Treasure Tree .

Treasure Tree merupakan usaha niaga terkini Fathiri Fadzlah Holdings Sdn Bhd berteraskan pemasaran affiliate. Pemasaran affiliate ialah strategi pemasaran berasaskan prestasi di mana ganjaran diberi kepada ahli untuk mempromosikan produk atau perkhidmatan mereka. Sebagai ahli, anda memperoleh komisen secara unilevel untuk setiap pemasaran yang dijana melalui pautan rujukan unik anda.


Selain itu, Bonus Kereta serta Kondominium Mewah bakal menjadi motivasi bagi mencapai kebebasan kewangan kendiri. Rancangan perniagaan yang komprehensif distruktur bagi melancarkan strategi pemasaran yang memanfaatkan potensi besar industri yang menguntungkan ini. 


Dengan memanfaatkan teknologi terkini, strategi pemasaran yang terbukti, dan rangkaian ahli gabungan berbakat untuk memacu hasil dan mencapai kejayaan jangka panjang, kami percaya bahawa dengan kerja keras dan dedikasi, perniagaan pemasaran affiliate ini mampu mencapai kejayaan besar dan menjadi peneraju dalam industri.


Jom sertai Treasure Tree untuk menjadi ahli THE FIRST 100 CLUB kami serta memperolehi pendapatan, komisyen serta bonus yang lumayan SEKARANG!

 



Post a Comment

0 Comments