Enggan Selamanya Dalam Dunia Seni Helmi Gimik Kini Bergelar Pengarah Pemasaran Grand Master Smart Bio Golden Remedy

Suatu masa dahulu nama Helmi Gimmick bukanlah nama asing dalam industri seni tanah air. 


Helmi yang dikenali sebagai penghibur serba boleh sering sahaja menghiburkan kita dengan telatahnya yang fasih berbahasa Tamil dan Cina. Bukan sahaja mengacara, malah Helmi Gimmick turut berlakon dan berkebolehan dalam bidang nyanyian.


15 tahun menyepikan diri, kini Helmi Gimmick bergelar Pengarah Pemasaran Grand Master Smart Bio Golden Remedy (SBGR) yang menjual produk-produk makanan tambahan.


Mendapat gelaran Dr. sejak tahun 2019 dari Sebi University, Helmi Gimmick lebih selesa kini membantu memajukan perniagaan syarikat Smart Bio Golden Remedy (SBGR).


Helmi yang ditemui semalam di Majlis Berbuka Puasa Bersama Karyawan dan Media berkata dia enggan selamanya berada di dalam dunia seni dan dia ingin lebih memajukan dirinya. Malah beliau turut menyeru kepada anak seni lain untuk memikirkan selama mana ingin berada di dalam dunia seni semata-mata? Dunia seni walaupun terlihat gah namun bukanlah satu kerjaya yang akan benar-benar menjamin masa hadapan.


Ketika ditanya adakah beliau turut bergelar duta kepada Smart Bio Golden Remedy (SBGR) ? Beliau menyangkal dan berkata beliau bukanlah seorang duta mahupun bergelar Pengarah Pemasaran sekadar atas kertas tetapi beliau menegaskan bahawa beliau adalah salah seorang ahli lembaga pengarah bagi syarikat Smart Bio Golden Remedy (SBGR) ini.


Rangkaian Produk Smart Bio Golden Remedy (SBGR) 


Bagi mereka yang tertanya apakah produk-produk keluaran Smart Bio Golden Remedy (SBGR) , Smart Bio Golden Remedy (SBGR) memperkenalkan rangkaian produk makanan tambahan untuk kesihatan sejak bertahun lamanya.


Antara produk keluaran mereka yang mendapat sambutan hangat ialah ;


✔️ Kopi Cenkudu Sure Hot

Kopi Cenkudu Sure Hot ini telah berada di pasaran selama 20 tahun. Dihasilkan dari Mengkudu dan Ganoderma, kopi ini berkhasiat untuk membantu melawan radikal bebas dan meningkatkan daya tahan badan.


✔️ Sure Beauty (Kopi Untuk Tambah Seri)

Kopi yang digabungkan dalam kopi bersama kolagen ini sangat membantu untuk melambatkan proses penuaan, membantu mengawal PH dalam badan, membantu menjaga kesegaran jantung, membantu meningkatkan tenaga, membantu menganjalkan dan melembutkan kulit dan meningkatkan seri wajah 


✔️ Sure Power

Sure Power adalah Noni atau Mengkudu yang menjadi makanan untuk sel dan membantu penyerapan nutrient oleh sel-sel, mengeluarjan sisa toksik dari membran sel agar sel sentiasa sihat, membantu meningkatkan mekanisme penyembuhan badan dan daya tahan badan, membantu meningkatkan penghadaman dan kualiti darah dalam badan, membantu menormalkan fungsi perut dan baik untuk membantu merawat gout dan kencing manis.


✔️ Sure Ganoney 

Sire Ganoney adalah kombinasi Noni atau Mengkudu dengan Ganoderma atau Lingzhi yang mampu membantu memberi tenaga sepanjang hari, membantu melambatkan proses penuaan, meningkatkan daya tahan badan melawan virus dan kuman, membantu menghilangkan migraine dan kaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan badan.


✔️ Sure Noney (Jus Mengkudu Asli)

Sure Noney ini membantu menghalang sembelit dan buasir, membantu mengawal pH dalam badan, membantu mengawal selia perjalanan dan kelancaran darah, membantu dalam menghasilkan hemoglobin dan mencegah anemia, membantu mengawal tekanan darah dan membantu mengawal tahap gula bagi pesakit diabetes.


✔️ Sure Tealicious

Sure Tealicious Mengkuling adalah kombinasi Mengkudu dan Pecah Beling dijadikan dalam bentuk teh dan ianya antioksida paling murah dan mudah. Ia membantu mengelak pengumpulan batu dalam anggota dalaman badan, membantu menjaga kesegaran jantung, membantu meningkatkan tenaga, membantu meningkatkan daya tahan bada dan merupakan minuman harian yang menyegarkan dan mudah diamalkan.


✔️ Ubat Gigi Cenkudu

✔️ Balm Cenkudu yang membantu ketika sengal, digigit serangga, selsema dan sakit-sakit urat.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk-produk keluaran Smart Bio Golden Remedy (SBGR)  ini anda boleh layari ;


@bebelancikmin Ada sape2 masih ingat @HELMI GIMMICK ? skrg dah jadi pengarah pemasaran dah dia..tahniah 🥰 #fyp #sureco #smartbiogoldenremedy #PerfectMatchChallenge #MoreChipsMoreFun #helmigimmick ♬ Bangkit - Dj Fuzz & Salam & Altimet

Post a Comment

0 Comments