Dapatkan Pulangan Tunai Sehingga 5% Jika Membeli Barangan MrLens Menggunakan Platform Octaplus

Berbelanja barangan penjagaan mata adalah satu keperluan khusus bagi mereka yang memerlukan. Berikutan itu, MrLens iaitu sebuah kedai kanta lekap dalam talian terbesar di Malaysia telah menawarkan pulangan tunai sehingga 5% sekiranya anda berbelanja barangan mereka menggunakan platform Octaplus.


Sebelum aku pergi lebih lanjut, jom aku kongsikan dengan kalian serba sedikit mengenai MrLens. Buat pengetahuan, di MrLens anda diberikan produk penjagaan mata berkualiti tinggi, perkhidmatan profesional, penghantaran cepat, harga yang paling berpatutan dan dengan antara muka dalam talian yang mesra pengguna. MrLens.com.my adalah kedai kanta lekap dalam talian terbesar di Malaysia, mereka menawarkan pelbagai pilihan lensa sentuh jenama utama, kacamata preskripsi, cermin mata hitam, bingkai berjenama dan pereka untuk lelaki dan wanita. Mrlens.com.my juga menyimpan kebanyakan harian, mingguan, bulanan, Astigmatic Toric dan lensa sentuh warna dari jenama yang dipercayai seperti Acuvue, Air Optix, Freshkon, Biofinity, Blincon, Biomedics, Magic, Igel, Focus Dailies, Freshlook, SofLens dan Proclear untuk keselesaan dan penglihatan yang lebih jelas. Yang paling penting, harga mereka sentiasa kompetitif. 





Sedikit Mengenai Octaplus


Buat pengetahuan, terdapat lebih 100 merchant yang menyediakan barangan keperluan di platform Octaplus. Antara barisan merchant yang terdapat di Octaplus ialah Watsons, Focus Point, Sports Direct, Air Asia, Nike, Samsung, Klook, Kinokuniya dan banyak lagi.

Pendek kata segalanya ada dibawah satu bumbung dari barangan keperluan harian, bahan bacaan, gadget hinggalah ke tiket penerbangan.



Bagaimana Menggunakan Aplikasi Octaplus?

Untuk menggunakan aplikasi membeli belah atas talian Octaplus ni sangatlah mudah. Aku sediakan langkah dibawah bagi memudahkan kalian untuk memahami bagaimana untuk menggunakan aplikasi ini.

❶ Download aplikasi Octaplus di telefon pintar korang


Octaplus available on the App Store

Octaplus available on the Play Store

❷ Signup/daftar diri anda sebagai pengguna

❸ Dapatkan 600 reward point dan boleh tebus pelbagai item di 'Reward'

❹ Boleh mula membeli belah sambil menikmati ganjaran



Bagaimana Cara Mendapatkan Pulangan Tunai di Octaplus?

Bagi memahami lebih mendalam bagaimana ingin berbelanja dan mendapat pulangan tunai dengan menggunakan platform Octaplus, kalian boleh la mengikuti langkah-langkah berikut :






Dah faham sekarang? Jika dah pun memahami langkah-langkah diatas, jom kita berbelanja di MrLens menggunakan platform Octaplus.


Dapatkan Pulangan Tunai Sehingga 5% Jika Membeli Barangan MrLens

Seperti yang aku maklumkan di awal penulisan tadi, MrLens kedai kanta lekap dalam talian terbesar di Malaysia dan mereka menawarkan pulangan tunai sehingga 5% jika anda berbelanja produk mereka menggunakan platform Octaplus.



Apa yang perlu anda lakukan untuk berbelanja dan mendapatkan pulangan wang tunai sehingga 5% adalah dengan menekan butang yang tertera 'Activate Cashback' dan anda akan dibawa ke paparan seperti berikut :



Tekan butang yang tertera 'Continue To MrLens dan kemudian anda akan terus dibawa ke laman web MrLens dan anda boleh berbelanja barang penjagaan mata sambil menikmati pulangan wang tunai yang pastinya sangat menguntungkan!




Jadi..Tunggu apa lagi? Jom la berbelanja menggunakan Octaplus dan daftarlah sebagai pengguna Octaplus & anda bakal nikmati RM3 sekiranya anda mendaftar menggunakan link ini http://onelink.to/bebelancikmin 

Dan pada June 2020 ini, Octaplus menganjurkan lebih banyak tawaran istimewa buat semua pelanggan.




Website : https://octaplus.io/web
App Download Link : http://bit.ly/2H3nQXU


Jangan lupa klik refferal code ini untuk lebih ganjaran ye..http://onelink.to/bebelancikmin 


Sangat mudah kan untuk menikmati perkhidmatan membeli belah secara atas talian di Octaplus. 

Post a Comment

0 Comments