Pasarkan Produk Anda di Mycliks.com

Sekarang terdapat banyak produk-produk yang berkualiti muncul di pasaran terutama produk-produk dari usahawan-usahawan IKS namun ramai usaawan-usahawan IKS di luar sana masih berhadapan dengan masalah untuk memasarkan produk dengan lebih meluas lagi.

Sebagai seorang uasahawan, aku sangat memahami keadaan yang dihadapi oleh usahawan-usahawan di luar sana. Adakalanya kami sebagai usahawan ni tahu yang produk kami sangat berkualiti dan dapat pergi lebih jauh tapi kemampuan kami agak terhad.

Jadi, untuk mengatasi masalah ini..apa kata pasarkan produk-produk berkualiti korang tu di Mycliks.com

Apa Itu Myclicks.com?

Myclicks.com adalah sebuah platform jualan atas talian yang bertujuan untuk meningkatkan jualan SME dan peniaga runcit. Senang cerita Myclicks.com ini seakan Lazada dan Shopee. Segala produk yang korang inginkan ada di sini termasuklah pakaian, kelengkapan dapur, mainan, jam dan sebagainya.



Bagaimana Myclicks.com Mampu Membantu Memasarkan Produk & Meningkatkan Hasil Jualan Bulanan?

Sebenarnya agak beruntung bila kita memasarkan produk kita di platform Myclicks.com ni kerana Myclicks.com akan membantu dan membimbing kita sepenuhnya dengan :

  • Improvasi yang kerap dalam website dari segi design dan strategi untuk menarik perhatian pengunjung unik (unique visitor)
  • Myclicks turut menganjurkan jualan seperti Cyber Sunday, Black Friday, Sunday Super Sale, Month-end Super Deals, Flash Sales dan sebagainya mengikut perayaan atau pesta dari masa ke semasa
  • Kolaborasi dengan penjual untuk memberi hadiah, voucher percuma, diskaun yang tinggi, customer loyalty programs dan loyalty rewards kepada pembeli Mycliks.com
  • Myclicks akan menggunakan inside features seperti sponsored product, on-demand sales product, keyword searching product, banner add dan top sold products & brands.
  • Membantu mengatasi semua jenis masalah yang wujud antara pembeli dan penjual.

Macam yang aku terangkan di atas, Myclicks.com akan membantu semua usahawan ataupun vendor dengan membimbing mereka dari segi portal percuma, guidance, strategi pemasaran dan sesi jualan.

Peluang Perniagaan Online & Membuat Jualan Hebat Bagi Tahun 2019 Melalui Myclicks.com

Seperti yang diketahui umum, tahun 2019 adalah tahun yang mencabar dari segi ekonomi. Jadi, apakata kita mengambil peluang ini untuk menjana pendapatan dengan platfotm Myclicks.com? Memandangkan tahun 2019 adalah tahun perkembangan jualan atas talian, aku sebagai usahawan rasanya tak akan lepaskan peluang ini.



Hehe..mana tahu, dengan memasarkan produk aku iaitu Min'z Sambal Hitam Pahang, produk aku akan lebih dikenali dan mudah dibeli oleh peminat-peminat seluruh Malaysia kan? Cuma perlu klik dan order, barang terus sampai depan mata!



Apa yang penting aku cuma perlu mengambil bahagian dalam jualan  Cyber Sunday, Black Friday, Sunday Super Sale, Month-end Super Deals, Flash Sales dan sebagainya mengikut perayaan atau pesta dari masa ke semasa.

Jom Raikan Bulan Ramadhan Bersama Jualan Gudang Myclicks.com

Nah..ini pula beriya baik untuk semua. Sempena bulan Ramadhan Al Mubarak akan akan berkunjung minggu hadapan, Myclicks.com bakal mengadakan jualan gudang! Perghhh..yang pasti memang meriah dan kelengkapan raya korang pasti akan lengkap dengan membeli belah di Myclicks.com ni.



Bukan hanya jualan gudang, tapi terdapat banyak voucher dan hadiah-hadiah yang menanti pengunjung Myclicks.com. Apa tunggu lagi kawan-kawan? jom la kita ke 


https://www.mycliks.com/

Post a Comment

21 Comments

  1. Sekarang pelbagai platform perniagaan ditawarkan melalui platform digital. Mudahlan sebab skang kn org beli online. Wah smbal dh ad online, lg senang ye dok. hehehe.

    ReplyDelete
  2. Banyak online market place sekarang kan kak. Cuma tinggal kita je rajin berusaha berniaga dan aktif. Ada orang duk rumah berniaga je kak. Tak perlu buka booth dan join bazaar. Mesti sebab customer service dia bagus. Saya cuba juga, tapi busy sungguh nak menjaga. Rasa nak upah assistant je. hahaha

    ReplyDelete
  3. wah.. ada platform baru untuk promosi dan jual produk yea.. boleh try ni.. semua barangan ke boleh join yea? ada fee tak nak masuk?

    ReplyDelete
  4. baru jer tahu pasal platform myclick ni..boleh jana pendapatan melalui myclick nikan..bestlah

    ReplyDelete
  5. Bagus nya ada online platform untuk peniaga-peniaga macam ni. Boleh bantu jual online dgn lebih sistematik & sekali gus tolong promosi kan barang-barang juga.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah. Bagus usaha sebegini membantu meningkatkan peluang perniagaan untuk SME kita dan juga usahawan tempatan yang sedang mencari tapak untuk berkembang.

    ReplyDelete
  7. Sekarang banyak syarikat tawarkan aplikasi dalam talian macam ni. Tinggal nak download je tgk mana yang menepati citarasa dgn harga murah dan best. Btw, tahniahlah perniaagaan Kak Min semakain berkembang. Kita teringin nak jadi stokis. Hehehe

    ReplyDelete
  8. I belum try lagi sambal min ni. Asyik baca je. Bulan puasa ni boleh la beli buat makan masa sahur ke berbuka je. Seronok peniaga sekarang macam macam platform untuk pasaran product.

    ReplyDelete
  9. baru tahu ada platform sebegini rupa utk membantu peniaga2 kecil membesarkan perniagaan mereka. kena banyak belajar nie pasal ilmu myclicks.com.

    ReplyDelete
  10. Kak Min sangat sesuai untuk letak produk akak Sambal Hitam tu dan juga kuih apa yang tengah popular sekarang tu hehehe lupa nama. Nanti senang kita nak beli kat sini jer terus masuk Mycliks.com makin maju lah akak hehehehe...

    ReplyDelete
  11. Menarik. Kalau Qiss ada produk dapat juga Qiss guna khidmat myclicks.com ni. Sementara Tu meh Qiss shopping and cuci mata dulu kat situ. Hahah

    ReplyDelete
  12. Terbaik Min nanti boleh beli sambal hitam dekat myclickscom jer lah yea.. Bonde bagi tahu dekat kawan-kawan boleh beli sambal hitam dekat sana. thanks info ni.. boleh juga membantu rakan-rakan nak berniaga

    ReplyDelete
  13. ni wesbite khas untuk produk pks ke? wah bagus sangat insentif macam ni, mudah peniaga kecil nak expose barang dorang kat market online. senang la kalu kita nak beli barang tempatan. mudah & senang gitu

    ReplyDelete
  14. Yayy more shopping platform is coming up, the price will be more competitive but consumers and enjoy more discounts.

    ReplyDelete
  15. seronok yang kaki shopping online sekarang ni dah banyak platform untuk shopping, yang best boleh buat perbandingan harga. akak dah rehat dah biz buat masa ni, kalau tak nak juga lah jadi seller kt myclicks

    yanmie
    http://www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  16. bagus ada platform online ni utk usahaawan2 yg kecil2 lan kn ..kak ble nk dpt rasa sambal min akk tu hahaha mpk merata dh org share kn!

    ReplyDelete
  17. First time dengar pasal platform ini. Nampak menarik. I should try this too.

    ReplyDelete
  18. Nanti nak survey la website tu.
    Nak tengok jaulan yang ada.
    Mana tahu ada yang menarik, berkenan di hati untuk dibeli kan.

    ReplyDelete
  19. baru tahu kewujudan my click ni.

    kita singgah n follow sini ya!

    ReplyDelete
  20. Uishhhhhh bagusnya myclicks ni kakmin. Boleh pulak pilih nak pasarkan produk di myclicks ikut musim! Terbaik! ini yang ramai peniaga nakkan. Moga jualan kakmin terus licin :D

    ReplyDelete
  21. Nak tunggu produk saya lulus je sekarang ni, nanti nak try jual di platform myclick. InsyaAllah

    ReplyDelete