Min'z Sambal Hitam Pahang Memenuhi Citarasa Semua..

Apa uniknya Min'z Sambal Hitam Pahang⁉️


Uniknya Min's Sambal Hitam Pahang ialah kerana cipta kelainan untuk anda‼️ jika biasanya anda dihidangkan dengan sambal yang dipekkan dalam botol bulat (round jar),  Minionlicious Enterprise ini menyajikan anda sambal enak yang dipekkan dalam botol segi empat (cubic jar)..



.
Jika sebelum ini anda dihidangkan dengan sambal hitam ikan bilis yang basah, Minionlicious Enterprise menyajikan anda sambal hitam ikan bilis versi kering seakan serunding. Ikan bilis terpilih yang ditumis bersama bawang besar segar, cili api & belimbing rebus yang dimasak mesra dengan segala bahan selama 8 jam sehingga betul2 kering seakan serunding menghasilkan rasa sambal yang pedas,masam,masin & manis yang seimbang yang sangat enak.












.
Jika sebelum ini anda cuma dihidangkan dengan sambal hitam ikan bilis, Minionlicious menyajikan anda sesuatu yang baru iaitu SAMBAL HITAM IKAN TALANG. Sambal ini disajikan dalam versi basah. Menggunakan ikan masin jeruk talang yang terpilih yang ditumis bersama bawang besar,cili api, belimbing buluh rebus yang dimasak selama 8 jam menghasilkan rasa sambal yang enak & unik hasil gabungan rasa masam daripada belimbing buluh rebus & masin daripada ikan masin jeruk talang.




Setiap botol mempunyai berat bersih kandungan 120gm. Min'z Sambal Hitam Pahang ni bukan sahaja boleh dijadikan lauk ketika tiada kesempatan untuk memasak, malah boleh dijadikan perencah masakan dan juga dijadikan inti sandwich..Jika anda inginkan kelainan..sila hubungi Minionlicious Enterprise di :


FB : https://www.facebook.com/minionlicious
IG : https://www.instagram.com/minionlicious_enterprise
HP : 014-6667772


Post a Comment

2 Comments