Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara

by - March 02, 2017

~ kaya sebelum miskin

~ muda sebelum tua
~ lapang sebelum sempit
~ sihat sebelum sakit
~ hidup sebelum mati

Mgg ni aku betul2 down, sejak balik dari event di UPM. Pinggang aku sakit nak mampus.. Nak bangun pun sakit. Bila dah tak tahan sakit baru la ingat nak gi berurut. Tukang urut dah bising2..dia kata bila sakit baru nak muncul kalo tak wat tak tau je macam tak sayang badan.. Huhu..rupanya peranakan jatuh. Masa tau tu hari Jumaat..tp sbb degil + sayang event masih berlangsung maka hari Sabtu n Ahad aku keje cam biasa. Sudahnya abes event je terus pinggang cam cramp. So dari Isnin sampai hari ni aku terbaring je la. Tp banyak2 hari, semalam paling teruk..aku sampai menangis2 sebab kaki aku sakit mcm menyucuk2..sampai tak boleh bangun. Sekali lagi tukang urut datang dan membebel. Skrg pun aku masih sakit..bergantung pd ubat tahan sakit. Hasben ajak gi hospital tp aku kata nnt la dulu..tgk 2-3 hari ni..kalo still sakit baru gi



You May Also Like

0 comments