WYNDHAM GRAND BANGSAR KUALA LUMPUR MENYAJIKAN "BUFET RAMADAN KHAZANAH SAJIAN DESA"

Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur dengan bangga mengumumkan kembalinya bufet Ramadan yang sangat dinanti-nantikan, "Khazanah Sajian Desa," untuk tahun ketiga berturut-turut. 

Meneruskan tradisi merayakan warisan dan budaya Malaysia, bufet tahun ini menjanjikan pengalaman kuliner yang memikat yang mencerminkan esensi "khazanah" atau harta karun di Malaysia. Tema untuk bufet Ramadan tahun ini masih "khazanah," mencerminkan komitmen mereka untuk mempersembahkan keunikan masakan dan tradisi Malaysia. 


WYNDHAM GRAND BANGSAR KUALA LUMPUR MENYAJIKAN "BUFET RAMADAN KHAZANAH SAJIAN DESA"


Ketika para tetamu memasuki hotel, mereka akan diselimuti oleh suasana yang berwarna-warni dan getaran budaya dari tema tersebut, menciptakan atmosfera yang sempurna untuk pengalaman makan yang tak terlupakan. 

Menyoroti promosi Ramadan mereka melalui 'buffet spread' yang mewah menampilkan berbagai macam hidangan berbuka puasa. Mulai dari daging kambing panggang yang lazat dan stesen sate hingga stesen sup beraroma dan stesen panggangan seafood yang menggoda, para tetamu akan dimanjakan dengan pesta indah bagi panca indera. 


WYNDHAM GRAND BANGSAR KUALA LUMPUR MENYAJIKAN "BUFET RAMADAN KHAZANAH SAJIAN DESA"


Kuih tradisional seperti kuih-muih dan bubur, bersama dengan gulai kawah dan stesen panggangan langsung, akan semakin menggoda selera. Hidangan bufet ramadan di Wyndham Grand Bangsar sangat banyak  termasuk kaunter roti, hidangan Itali kegemaran, kaunter mi, dan seleksi lazat dari hidangan Melayu, Cina, India, dan Barat. 


WYNDHAM GRAND BANGSAR KUALA LUMPUR MENYAJIKAN "BUFET RAMADAN KHAZANAH SAJIAN DESA"


Dengan lebih dari 150 hidangan yang tersedia, bufet ramadan kali ini pasti dapat menambat selera anda. Dengan harga RM198, para tetamu boleh memanfaatkan harga diskaun istimewa dengan menghubungi orang yang bertanggungjawab. 

Penawaran eksklusif ini menambah daya tarik bufet Ramadan, menjadikannya pengalaman berbuka puasa yang sangat indah untuk dikenang. Yang membezakan bufet Ramadan tahun ini adalah signifikannya sebagai presentasi pertama di bawah jenama baru Wyndham Grand di Bangsar Kuala Lumpur. 

Kami sangat gembira menyambut para tetamu kembali ke buffet Ramadan tahunan kami, 'Khazanah Sajian Desa,' untuk tahun lain pengalaman kuliner yang tak terlupakan,

kongsi Encik TK Lee, Pengurus Am Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur. 

Tema tahun ini merayakan warisan kaya dan kepelbagaian budaya Malaysia, menawarkan peluang unik kepada para tetamu untuk meneroka dan menikmati khazanah kuliner negara kita.

Untuk pertanyaan berkaitan FNB, sila hubungi: Telefon: +603 2298 1888 Ext.: 5000 | +6016 336 6792 (WhatsApp) Emel: �1@wyndhamgrandbangsarkl.com

 

Post a Comment

0 Comments