Suria FM Berjaya Diiktiraf Global Duduki Tangga Ke-30 dalam Carta Penstriman Digital Triton

Pengenalan

Suria FM, sebuah stesen radio yang telah menjadi penanda aras dalam industri penyiaran Malaysia, kini meraih kejayaan global dengan menduduki ranking ke-30 dalam senarai "Penarafan Bulanan Metrik Penstriman Digital Triton Secara Global" oleh Triton Digital. Kejayaan ini menandakan tonggak penting bagi Suria FM dalam mengekalkan reputasi sebagai salah satu stesen radio terkemuka di rantau ini. Prestasi cemerlang Suria FM direkodkan dengan jumlah 10,771 ribu AAS (average active sessions), 2.6 juta SS (session starts), dan 1.18 ATSL (average time spent listening) setiap hari Isnin hingga Jumaat dari jam 6.00 pagi sehingga 8.00 malam. Manakala setiap Isnin hingga Ahad dari jam 6.00 pagi sehingga 12.00 tengah malam, Suria FM berjaya meraih sebanyak 7,963 AAS (average active sessions), 4,4 juta SS (session starts), dan 1.01 ATSL (average time spent listening).


Suria FM Berjaya Diiktiraf Global Duduki Tangga Ke-30 dalam Carta Penstriman Digital Triton


 

Suria FM Berjaya Diiktiraf Global Duduki Tangga Ke-30 dalam Carta Penstriman Digital Triton

Pengurus Besar Suria FM, Roslinda Abdul Majid (DJ Lin), menyatakan rasa syukur atas pengiktirafan dan kejayaan Suria dalam menduduki kedudukan ke-30 teratas dalam Penstriman Digital Triton Global. Beliau berkata, 


Kedudukan di ranking ini bukan hanya satu pengiktirafan, tetapi juga satu pencapaian yang memotivasikan kami untuk terus berkembang dan menyampaikan kandungan berkualiti kepada pendengar setia Suria FM, khususnya kepada mereka yang mendengarkan siaran Suria FM di suria.my dan juga di platform digital lain.

 

Kejayaan ini membuktikan keberadaan Suria FM di kalangan penerbit audio terbaik dunia seiring dengan beberapa penerbit audio lain yang terkenal seperti iHeartRadio, PrisaRadio, Grupo Bandeirantes, dan banyak lagi. Ia juga menegaskan Suria FM sebagai salah satu saluran digital kreatif pilihan ramai.

 

Kesimpulan

Suria FM telah menunjukkan prestasi yang cemerlang dengan menduduki ranking ke-30 dalam senarai Penarafan Bulanan Metrik Penstriman Digital Triton secara global. Kejayaan ini merupakan pengiktirafan kepada usaha Suria FM dalam menyampaikan kandungan berkualiti kepada pendengar setia mereka, serta menegaskan Suria FM sebagai salah satu daripada penerbit audio terbaik dunia. Untuk maklumat lanjut, pengguna boleh melawati laman web Suria di suria.my atau mengikuti media sosial Suria Malaysia di 

Instagram: suriamalaysia, 

Facebook: @SuriaMalaysia, 

TikTok: @suriamalaysia, 

YouTube: SuriaTV, dan 

X: @suria_malaysia.

 

 

 

Post a Comment

0 Comments