Bufet Ramadan Selera Warisan Kampung di World Trade Centre Kuala Lumpur

Pengenalan


World Trade Centre Kuala Lumpur (WTCKL) dengan bangga mempersembahkan kepada anda satu lagi pengalaman gastronomi yang istimewa untuk menyambut bulan mulia Ramadan. Dari 13 Mac hingga 8 April 2024, jemputlah bersama WTCKL di Ruang Makan Legar Putra, Aras 2, WTCKL, untuk menikmati hidangan-hidangan istimewa yang memikat selera dalam bufet bertemakan "Selera Warisan Kampung".

Menyemarakkan Tradisi Makanan Tempatan


Dalam usaha menghidupkan semula kenangan tradisi makanan kampung, Briged Kulinari WTCKL di bawah pimpinan Chef Eksekutif Suzaini Mohamed Salih telah menyediakan lebih dari 300 juadah yang merangkumi pelbagai hidangan tempatan yang memikat deria rasa. Setiap hidangan dibuat dengan teliti untuk mengekalkan rasa dan aroma sebenar warisan kampung.


Pengalaman Makanan yang Luar Biasa


Antara hidangan istimewa yang pasti memukau tetamu adalah Nasi Kandar Saddam yang terkenal dengan Ayam Goreng Bawang dan Daging Masak Hitam yang menggugah selera. Selain itu, tetamu juga berpeluang untuk menikmati hidangan-hidangan seperti Ikan Patin Goreng Berlada, Udang Rendang Daun Selasih, Sotong Kembang Masak Sambal Kacang Tanah, dan banyak lagi.

Harga yang Berpatutan


WTCKL berusaha untuk memastikan pengalaman berbuka puasa yang menyeronokkan  untuk semua. Dengan harga baucar pembelian awal Ramadan bufet yang hanya RM108 nett seorang, tetamu dapat menikmati hidangan istimewa ini dengan harga yang berpatutan. Juga terdapat promosi Early Bird dengan harga yang sama yang ditawarkan kepada tetamu yang membuat tempahan awal.

  • Harga baucar pembelian awal Ramadan bufet adalah RM108 nett seorang.
  • Harga asal Bufet Ramadan "Selera Warisan Kampung" adalah RM128 nett seorang untuk dewasa.
  • Harga bagi kanak-kanak di bawah 12 tahun dan warga emas berumur 60 tahun ke atas adalah RM73 nett seorang.
  • Pakej 'Get Together' Selera Warisan Kampung ditawarkan dari RM138 bersih seorang dengan tempahan sekurang-kurangnya 250 orang.


Pilihan Pakej untuk Berbuka Puasa Bersama


Bagi mereka yang merancang untuk berbuka puasa dalam kumpulan yang besar, WTCKL menawarkan pakej 'Get Together' Selera Warisan Kampung. Dengan harga bermula dari RM138 bersih seorang dengan tempahan sekurang-kurangnya 250 orang, pakej ini menyediakan ruang dewan eksklusif beserta pelbagai kemudahan untuk keselesaan tetamu.

Penawaran Eksklusif


Selain daripada hidangan yang menggiurkan, WTCKL juga menawarkan penawaran eksklusif bagi mereka yang ingin meriahkan bulan Ramadan mereka dengan lebih hijau. 'Tiffin Carrier' edisi terhad WTCKL adalah pilihan yang sempurna untuk membawa pulang hidangan-hidangan dari bufet Ramadan untuk dinikmati bersama keluarga di rumah.


Kemudahan dan Keselesaan


WTCKL turut menyediakan kemudahan ruang solat khusus di Surau Ar-Rahman, lengkap dengan sejadah dan kemudahan wuduk di lokasi, serta Imam untuk mengetuai solat Maghrib, Isya dan Tarawih. Para tetamu juga boleh menikmati kemudahan tempat letak kereta dengan caj yang berpatutan sepanjang bulan Ramadan.


Jangan Lepaskan Peluang Ini


Jadi, jemputlah datang ke Bufet Ramadan "Selera Warisan Kampung" di WTCKL untuk pengalaman berbuka puasa yang tak terlupakan. Nikmati pelbagai hidangan istimewa dan suasana yang mesra pada harga yang berpatutan. Hubungi WTCKL sekarang untuk membuat tempahan atau untuk pertanyaan lanjut!

Untuk tempahan, sila hubungi riverside@wtckl.com atau telefon +603 2614 6999 / +603 2614 6173. Anda juga boleh menghubungi pihak WTCKL melalui WhatsApp di +6019 2678 960.

Post a Comment

0 Comments