HUAWEI LANCAR PRODUK TERKINI YANG LEBIH MODEN DAN INOVATIF

Semalam sempat aku menghadiri majlis pelancaran 'Creation of Beauty' anjuran Huawei yang bertempat di aras 57, TRX Exchange 106.


Huawei semalam memperkenalkan rangkaian produk terkini yang mencakup MatePad Pro 13.2”, MateBook D 16, serta aksesori menarik seperti FreeClip dan WATCH GT 4. Salah satu penonjolan adalah MatePad Pro 13.2” yang memukau dengan rekaan skrin OLED fleksibel, memberikan pilihan warna elegan Golden Black dan Green.



Sementara itu, MateBook D 16 membawa dimensi baru dalam dunia laptop dengan skrin besar 16 inci dan keupayaan hebat melalui penggunaan prosesor Intel Core i9. Kedua-dua peranti ini menjanjikan untuk memenuhi keperluan pengguna yang menghargai prestasi dan kestetika dalam dunia pejabat pintar.


FreeClip, earbuds terkini daripada Huawei, bukan sahaja menyajikan kehebatan audio tetapi juga mengutamakan rekaan fesyen. Pilihan warna Black dan Purple menambah seri eksklusif kepada rangkaian audio Huawei.


WATCH GT 4 41mm Light Gold melengkapkan koleksi jam pintar Huawei dengan sentuhan fesyen yang mengesankan. Dengan harga RM 1,299 dan pelbagai promosi pra-tempahan yang menarik, ia menawarkan kombinasi hebat antara gaya, keselesaan, dan teknologi pintar.


Pilihan pra-tempahan juga disertai dengan ganjaran menarik, menjadikan peluang ini suatu nilai yang tidak boleh dilepaskan. Huawei sekali lagi membuktikan kepelbagaian dan inovasinya dalam menghasilkan produk yang tidak hanya canggih tetapi juga bergaya.


HARGA DAN KETERSEDIAAN 


HUAWEI MatePad Pro 13.2” – tablet paling nipis dan ringan di bandar boleh didapati untuk tempahan awal bermula dari RM 4,599 di semua HUAWEI Experience Stores, Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee, HUAWEI Flagship Store di Lazada. Pelanggan yang membuat tempahan awal dari 9 Januari 2024 hingga 25 Januari 2024 akan layak menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 3,145.


HUAWEI MateBook D 16 juga boleh didapati bermula dari RM 2,899 di semua HUAWEI Experience Stores, Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee, HUAWEI Flagship Store di Lazada. Pelanggan yang membuat tempahan awal untuk HUAWEI MateBook D 16 dengan pemproses Intel® Core™ i5 dari hari ini hingga 18 Januari 2024; dan HUAWEI MateBook D 16 dengan pemproses Intel® Core™ i9 dari hari ini hingga 2 Februari 2024 akan layak menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 2,144.


HUAWEI FreeClip juga boleh didapati di seluruh negara dengan harga RM 899 di Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee, dan HUAWEI Flagship Store di Lazada. Pelanggan akan menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 367 termasuk HUAWEI Band 8, Sunshine Outdoors Care Package, dan Jaminan Kehilangan 1 Tahun.


Untuk maklumat lanjut atau kemas kini terkini mengenai promosi ini, sila lawati HUAWEI Experience Store terdekat, Laman Web Rasmi HUAWEI, laman Facebook rasmi HUAWEI, atau Instagram.

Post a Comment

0 Comments