GUARDIAN MERAIKAN TAHUN BARU CINA DENGAN PENAWARAN NILAI HEBAT SEHINGGA 50%

Dalam menyambut Tahun Naga Tahun Baru Cina, Guardian telah mempersiapkan diri dengan pelbagai tawaran dan promosi yang menggiurkan untuk pelanggan. Anna Ng, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia, menjelaskan bahawa tema mereka untuk Tahun Baru Cina adalah 'Glowing Beauty, Healthy Journey', dengan tumpuan khusus terhadap penjagaan kesejahteraan dan kesihatan.

GUARDIAN MERAIKAN TAHUN BARU CINA DENGAN  PENAWARAN NILAI HEBAT SEHINGGA 50%

 

Tahun Baru Cina adalah perayaan terbesar, dan kami ingin membantu pelanggan untuk tampil hebat dengan penampilan dan pakaian terbaik. Tema kami menggariskan pentingnya menjaga kesihatan dan kecantikan, serta menjalani gaya hidup yang seimbang,

kata Anna.

 

Guardian menawarkan rangkaian tawaran istimewa untuk pelanggan, termasuk diskaun hingga 50% untuk produk kesihatan dan kecantikan terpilih. Tawaran ini terdapat di kedai fizikal dan dalam talian, membolehkan pelanggan mendapatkan produk terkini dengan harga yang berpatutan.

 

Dalam usaha untuk merancakkan lagi semangat perayaan, Guardian turut memperkenalkan video muzik Tahun Baru Cina yang ceria dan menghiburkan. Video ini menampilkan Jestinna Kuan, penyanyi dan pencipta konten digital terkenal, bersama dengan watak-watak lain yang menyorot nilai-nilai kekeluargaan dan tradisi Tahun Baru Cina. Anna menjelaskan bahawa video tersebut bertujuan untuk mengingatkan orang ramai tentang kepentingan memelihara hubungan baik dan menghidupkan tradisi budaya.

 

Dalam mengekalkan semangat Tahun Baru Cina yang ceria, Guardian juga memperkenalkan ciri GlamAR pada aplikasinya. Ciri ini membolehkan pelanggan menerima nasihat pakar penjagaan kulit dan membuat pembelian yang lebih baik melalui analisis kulit dan cadangan produk yang sesuai.

 

Pelanggan Guardian berpeluang menikmati pelbagai tawaran istimewa, termasuk diskaun sehingga 50% untuk produk kosmetik dan penjagaan kulit, potongan 60% untuk barangan kedua dengan pembelian semua topeng muka kecantikan, balsem bibir, dan semua warna rambut. Terdapat juga diskaun 30% untuk produk pelangsingan badan, vitamin, dan pemangkin kecantikan. Pelanggan yang membeli produk penjagaan kesihatan bernilai RM188 akan menerima baucar tunai Guardian RM20.

 
GUARDIAN MERAIKAN TAHUN BARU CINA DENGAN  PENAWARAN NILAI HEBAT SEHINGGA 50%

Dalam suasana perayaan yang penuh kegembiraan dan harmoni, Guardian menawarkan Pek Hadiah Tahun Baru Cina yang memuatkan rangkaian produk kesihatan dan kesejahteraan mulai 27 Disember hingga 12 Februari 2024. Pelanggan boleh membeli-belah di kedai fizikal dan dalam talian Guardian untuk mendapatkan hadiah CNY yang istimewa untuk mereka yang tersayang, termasuk Pek Hadiah CNY daripada Brands, Kinohimitsu, Ensure Gold, dan Ecolite.

 
GUARDIAN MERAIKAN TAHUN BARU CINA DENGAN  PENAWARAN NILAI HEBAT SEHINGGA 50%

Anna mengajak pelanggan untuk menjadikan Tahun Baru Lunar ini lebih menakjubkan dengan melawat kedai Guardian atau membeli-belah dalam talian untuk mendapatkan hadiah kesihatan dan kesejahteraan bagi diri mereka sendiri dan orang tersayang.

Post a Comment

1 Comments