ECO-SHOP PERKENALKAN ECO-PLUS CONCEPT STORE BANTU RAKYAT MALAYSIA MEMBELI DENGAN HARGA LEBIH MURAH

Pengenalan


Ditengah-tengah kekalutan rakyat Malaysia menghadapi ketidakstabilan ekonomi, Eco-Plus Concept Store telah muncul sebagai mercu tanda baru dalam peruncitan di Malaysia. Eco-Shop, sebagai pembekal rumah terkemuka negara, kini menghadirkan pengalaman membeli-belah yang baharu dengan lebih 10,000 produk mesra alam di Eco-Plus Concept Store, sebuah inovasi yang menjanjikan aksesibiliti dan kebolehbelian yang terjamin.


Eco-Shop Perkenalkan Eco-Plus Concept Store Bagi Meringankan Beban Rakyat Malaysia


Pembekal barang rumah terkemuka Malaysia memperkenalkan PENGALAMAN membeli-belah BARU dengan hampir 10,000 produk dan inisiatif mesra alam. KUALA LUMPUR, 24 JANUARI 2024 - Eco-Shop, Pembekal Barang Rumah Ultra-Affordable Terkemuka Malaysia, dengan bangga mengumumkan pembukaan rasmi Eco-Plus Concept Store yang revolusioner di IOI City Mall, Putrajaya. Ruang beli-belah inovatif ini akan mengubah pengalaman membeli-belah, menawarkan rangkaian produk rumah hampir 10,000 pilihan, termasuk makanan, keperluan rumah, alat asas, alat tulis, dan juga produk haiwan - memberi tumpuan kepada aksesibiliti dan kemampuan beli.


Eco-Plus Concept Store adalah bukti kepada komitmen Eco-Shop dalam memenuhi keperluan pelanggan yang pelbagai. Kedai ini yang dipilih secara teliti direka sebagai destinasi membeli-belah yang unik dan berorientasikan pelanggan, memperkenalkan item yang baru diperoleh dengan pelbagai produk, semua berharga di bawah RM20.

Jessica Ng, CEO Eco-Shop Malaysia, menyatakan bagaimana kedai konsep ini merupakan satu tonggak bererti dalam perjalanan evolusi Eco-Shop, melambangkan usaha berdedikasi mereka bukan sahaja untuk menjadikan kehidupan lestari dapat diakses tetapi benar-benar inklusif. Kedai konsep terkini ini adalah respons kepada keperluan berkembang pelanggan dengan pelbagai pilihan keperluan harian dan produk rumah, berhargakan di bawah RM20, dengan 70% daripadanya hanya RM2.40.


Lebih daripada sekadar destinasi membeli-belah, Eco-Plus Concept Store menampilkan Kawasan Makan & Berehat, menyediakan pelanggan terutamanya keluarga dengan ruang selesa untuk berehat, menikmati snek, dan membeli mainan anak-anak semuanya di bawah RM20. 


Reka bentuk kedai ini mencerminkan komitmen terhadap kelestarian, dengan fasiliti dalam kedai dihasilkan dengan mengubah dan memajukan sampah plastik menjadi bahan yang boleh dikitar semula dengan kerjasama Precious Plastic Malaysia, termasuk rak kedai, meja makan, kaunter tunai, dan banyak lagi.


"Strategi penetapan harga yang teliti adalah suatu keharusan untuk kemampuan beli, satu prinsip teras yang tertanam dalam jati diri Eco-Shop sejak awal. Ia melampaui peruncitan; ia merupakan manifestasi dinamik misi kami untuk memberdayakan setiap individu, tidak kira kedudukan ekonomi, untuk merangkul gaya hidup lestari. Inisiatif ini mengubah landskap peruncitan mesra alam, menetapkan piawaian untuk pilihan yang mudah diakses dan mesra bajet, mengukuhkan peranan Eco-Shop untuk Memudahkan Kehidupan," 
tambah Jessica.

ECO-SHOP PERKENALKAN ECO-PLUS CONCEPT STORE BANTU RAKYAT MALAYSIA MEMBELI DENGAN HARGA LEBIH MURAH


Kesimpulan


Eco-Plus Concept Store bukan sahaja sebuah kedai, tetapi satu pernyataan tentang komitmen untuk memberikan pengalaman membeli-belah yang berbeza.

Dengan menetapkan piawaian bagi pilihan mesra alam dan mesra bajet, Eco-Shop membuktikan bahawa gaya hidup lestari tidak seharusnya mewah sebaliknya ia harus menjadi hak semua individu tanpa mengira kedudukan ekonomi.

Jadi, bagi mereka yang ingin membeli barangan keperluan silalah hadir membeli belah di Eco-Plus Concept Store yang menyediakan pelbagai barangan keperluan dari harga bermula serendah RM2.40

Post a Comment

0 Comments