EMAS CHIANG HENG TAWARKAN HARGA LEBIH MURAH PADA PELANGGAN

Tak lama lagi kita bakal menyambut Hari Raya Aidiladha. Bagi sesetengah wanita hari raya pastilah disambut dengan penuh kemeriahan termasuk barang perhiasan. Jadi untuk artikel kali ini aku ingin berkongsikan keriangan membeli emas pada harga lebih murah di Kedai Emas Chiang Heng.




Emas Chiang Heng Tawarkan Harga Lebih Murah Pada Pelanggan


Telah berada dibangunkan sejak tahun 1986, Emas Chiang Heng telah dianugerahkan Brand Excellence Award oleh Asia Pacific TOP Excellence Brand Comimittee dan Outstanding SME Award dari Golden Bull Award. 


Pendek kata, Emas Chiang Heng bukanlah calang-calang jenama emas yang berada di pasaran. Telah bertapak selama 37 tahun, Emas Chiang Heng adalah satu jenama kukuh yang sangat dipercayai. Namun begitu berbanding harga-harga emas yang berada di pasaran, Emas Chiang Heng menawarkan harga lebih rendah kepada pelanggan.


Pastinya anda tertanya-tanya bagaimanakah Emas Chiang Heng boleh menawarkan harga lebih rendah? Buat pengetahuan, Emas Chiang Heng menawarkan harga emas yang terendah kerana ianya tidak perlu mengambil kira kos pemasaran seperti kos sewa di pusat membeli-belah, kos iklan fizikal, dan sebagainya. Kos-kos yang dapat dijimatkan ini dapat diterjemahkan dalam bentuk memberikan pulangan terus kepada pelanggan dengan menawarkan harga emas yang berpatutan. Selain itu, oleh kerana Emas Chiang Heng juga menghasilkan rekaan sendiri, maka penjimatan dari kos pengedaran borong, membolehkan Emas Chiang mengawal sepenuhnya kos pembuatan dari caj harga upah hingga harga emas, maka pelanggan dengan itu dapat membeli emas dengan harga yang paling murah dan berpatutan.


Walaupun Emas Chaing Heng menawarkan harga yang lebih murah, namun Emas Chiang Heng menawarkan harga jualan yang tertinggi di seluruh Malaysia, dengan proses pemulangan emas yang jelas dan telus serta tanpa sebarang kos tersembunyi. Yang penting, Emas Chiang Heng menerima emas untuk dijual semula tanpa banyak syarat, termasuk perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas, dan Emas Chiang Heng menerima emas walaupun karat, pecah, dan kemek. Bahkan, Emas Chiang Heng juga menerima emas yang telah terbakar dalam kebakaran.


Pendek kata memang berbaloi jika anda membeli emas di Emas Chiang Heng. Anda bukan sahaja membeli dengan harga lebih rendah tetapi juga anda boleh menjualnya dengan harga tertinggi di Emas Chiang Heng!


Pertukaran Tanpa Syarat Dalam Tempoh 7 Hari


Apa yang lebih menarik, jika anda membeli emas di Emas Chiang Heng anda boleh membuat pertukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari! Emas Chiang Heng membenarkan pelanggan memulangkan atau menukar saiz perhiasan emas yang dibeli dalam tempoh 7 hari, dengan syarat tidak ada kerosakan. 


Emas ChiangHeng juga menawarkan perkhidmatan membaiki dengan percuma dalam tempoh 30 hari (kecuali jika perhiasan tersebut memerlukan penambahan emas) dan servis membersihkan emas percuma seumur hidup, termasuk perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser.


Jadi, bagi penggemar barang kemas inilah tempatnya yang wajib anda tuju jika anda ingin membeli koleksi terbaru barang kemas anda. Anda boleh mengunjungi cawangan Emas Chiang Heng di ;

  • Butterworth (HQ)
  • Jelutong Penang
  • Bukit Jambul
  • Bukit Mertajam
  • Alma, Bukit Mertajam
  • Sungai Petani, Kedah
  • Taiping, Perak
  • Alor Setar
  • Ipoh
  •  Kepong
  • Puchong
  • Cheras
  • Seremban
  • Kuchai Lama, KL
  • Kota Laksamana, Melaka
  • Muar
  • Kluang
  • Johor
  • Bukit Tinggi, Klang



EMAS CHIANG HENG TAWARKAN HARGA LEBIH MURAH PADA PELANGGAN



Bagi maklumat lanjut mengenai Emas Chiang Heng, anda boleh layari ;

[Platform Jualan Chiang Heng Jewellery] 
Shopee:shopee.com.my/chianghengjewellery 

[Media Sosial] 
Facebook: www.facebook.com/ChiangHengJewellery 
Tiktok: @emaschiangheng @ChiangHengJewellery 
RED App:4134819312 


@bebelancikmin Aku tak puas ati bila orang kata ada kedai emas yg jual emas pd harga lebih rendah..siap claim 'Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia'.. So apa lagiii..aku terjahlah sendiri kedai yang dimaksudkan iaitu Kedai Emas Chiang Heng. Tapi bila dah masuk memang terbeli la kisahnya sebab memang lebih murah! Bila aku pergi sendiri ke sana baru aku faham kenapa dia boleh jual emas pada harga lebih rendah. Rupanya sebab Emas Chiang Heng ni walaupun dah ada di pasaran selama 37 tahun tapi diaorang x pernah buka kedai emas dlm mall-mall. Semua org tahukan? Bila kita buka kedai dlm mall sewa mmg mahal. Cam Emas Chiang Heng ni, diaorang tak buka dlm mall so kat situ dah jimat kos. Lepas tu diaorang x de buat iklan kat billboard atau print flyers haaa..situ pun jimat banyak so dr kos marketing yg diaorang jimat tu diaorang kembalikan pd pembeli. Lgpun emas diaorang dtg direct dr kilang so mmg akan lebih murah la! Tp walau pun murah emas dia mmg btl2 emas berkualiti even nak jual blk pun mmg laku. Oh ye! Kalo korang ada tiktok boleh beli emas Chiang Heng ni melalui TikTok Shop sbb TikTok akan bagi voucher sehingga RM60 ye!! So tunggu apa lg?? Jom la bling2 Raya Haji ni 🥰🥰 #bebelancikmin #chiangheng #chianghengjewellery #emaschiangheng #emasmurah916 #emasmurah #gold #kedaiemasviral #kedaiemasviralupahmurah #info ♬ Cupid Twin Ver. (FIFTY FIFTY) - Sped Up Version

Post a Comment

0 Comments