Tiada Lagi Rahsia Kekal Jelita Dengan Lumi 22

Siapa ye yang tak nak cantikkan? Rasanya memang impian setiap wanita ingin memiliki kecantikan yang kekal abadi.



Cantik tu bukan hanya memiliki rupa paras yang jelita tapi juga kulit yang sihat, glowing, anjal dan tampak muda walaupun usia dah menginjak ke angka 50-an

Tengok je la pelakon Maria Farida misalnya, walau berusia 50-an tapi kekal jelita dan tampak muda 20 tahun dari usia sebenar. Tapi bila difikirkan semula, ye la dia mungkin kaya untuk maintain jelita.

Boleh ke orang biasa macam kita kelihatan jelita macam tu jugak? Bolehhh..siapa kata tak boleh?! Dengan Lumi 22 tiada lagi rahsia untuk tampil dengan lebih jelita dan awet muda.

Tiada Lagi Rahsia Kekal Jelita Dengan Lumi 22


Baru-baru ni aku berkesempatan untuk menghadiri majlis 'product launching' Lumi 22. Sebenarnya produk ni dah wujud lama juga cuma kali ini tampil dengan formula yang diperbaharui. 


Buat pengetahuan, Lumi 22 ni adalah supplement anti-penuaan yang 100% diperbuat dari bahan semulajadi dan mengandungi bahan anti-penuaan yang canggih dari France, Switzerland dan Jepun.


Bahan-bahan premium ini diperakui secara klinikal ye! Dengan pengambilan 1 sachet sehari mampu menjadikan kulit lebih anjal, berseri, cerah dan tampak lebih muda dari usia sebenar.

Umum mengetahui, terdapat 4 langkah untuk mendapatkan kulit yang lebih anjal dan berseri iaitu ;

1. Detoksifikasi sel
2. Pemulihan sel
3. Pertahanan sel
4. Keremajaan sel

Dengan Lumi 22, anda akan mendapat kesemua langkah di atas dengan pengambilan hanya 1 sachet sehari secara konsisten.

Kenapa Lumi 22 sangat Berkesan?


Lumi 22 ini mempunyai duo fungsi untuk kulit lebih cerah dan lebih anjal. Ianya ;

✅ Menganjalkan kulit dengan 3 kali tindakan - X3 :

  • Perlindungan kolagen - SOD & anti-oksidan adalah penting untuk memelihara kemerosotan kolagen.
  • Pengeluaran kolagen meningkat sehinggan 34% dari dalam badan dalam masa 8 minggu.
  • Penambahan kolagen - Kolagen Marin Terhidrolisi & Peptida Elastin meningkatkan keanjalan kulit sebanyak 19% dalam 28 hari.

✅ Pencerahan Kulit Tiga Tindakan - X3

  • SkinAx2 (Ektrak Melon Perancis (SOD), Anggur Perancis, Zink dan Vitamin C bersalut meningkatkan kecerahan kulit sehingga 26%.
  • L-Cysteine untuk meningkatkan pengeluaran glutathione.


Bukan itu sahaja, Lumi 22 juga sangat baik untuk kesihatan kita kerana ianya membantu ;

✅ Melambatkan penuaan daripada keseimbangan ideal antioksidan primer dan sekunder
✅ Perlindungan antioksidan yang optimum
✅ Pemulihan & detoksifikasi hati daripada Milk Thistle & Glutathione.
✅ Menyokong kesihatan rambut, kuku, mata dan kesihatan umum yang lain.


Inilah serba sedikit kebaikan Lumi 22 yang aku dapat kongsikan. Untuk lihat keberkesanan produk ini, boleh lihat video di bawah.
@bebelancikmin Bila tgk how effective @mylumi22 ni terus tak sabar nak cuba. Moga tahun 2023 ni akan muncul dengan kulit glowing & cantik la ye hehe.. Apa Lumi 22 ni? Sejenis supplement yang berfungsi dengan 4 step iaitu ; 1. Cell Detoxification 2. Cell Restoration 3. Cell Defence 4. Cell Rejuvenation Yang akan mencerahkan kulit, menghilangkan bintik hitam, memperbaiki tona kulit yang tak sekata, menganjalkan kulit, mengurangkan garis garis halus pada kulit, mengurangkan kedutan, mengurangkan saiz pori pada wajah yang paling best Lumi 22 ni boleh reversing signs of aging! Wah nampak muda sentiasa la kita nnt ye 🥰🥰 #lumi22 #beautytips #beautyhacks #bebelancikmin #info #kulitcantik #kulitglowing ♬ Commando - Mavokali

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Lumi 22 anda boleh layari ;



Post a Comment

1 Comments