Tips Beli Barang Branded Pada Harga Murah

Bercerita tentang barang branded, pasti ramai yang suka tambahan pula kalau barang branded yang dijual sehingga 50% potongan harga kan?



Membeli barang branded pada harga yang murah sebenarnya tidaklah mustahil asalkan anda bijak memilih tempat dan waktu yang sesuai. Misalnya membeli barangan branded ketika jualan akhir tahun adalah antara langkah yang bijak kerana anda mungkin dapat membeli barangan branded idaman anda pada harga sehingga 50-70% potongan harga! Dan barangan-barangan ini tidak tertakluk hanya pada pakaian malah keperluan rumah dan juga keperluan dapur.


Giler-Giler Sale di MyCookingStory


Bagi mereka yang mempunyai citarasa mewah dan moden ketika di dapur, MyCookingStory adalah pilihan bijak buat mereka yang bercitarasa tinggi.

MyCookingStory menyediakan pelbagai kelengkapan di dapur yang berkualiti dan direka dengan reka bentuk yang serba moden. Dalam kategori barangan branded, MyCookingStory pastinya menjadi pilihan bagi mereka yang sofistikated.

Dan yang lebih menarik sempena hujung tahun ini mereka bakal membuat promosi Giler-Giler Sale yang aku sifatkan sebagai sale tak masuk akal! Bayangkan, untuk set yang harga asalnya bernilai RM300++ hanya dijual pada harga RM88!! Bukan itu sahaja malah penghantaran adalah percuma dan sekiranya anda berbelanja menggunakan aplikasi Boost anda juga bakal menikmati RM10 pulangan wang tunai (cashback)!! 

Dengan hanya RM88 anda bakal membawa pulang kedua-dua flask ini (1 set)

RM48 dapat ketiga-tiga barangan ini..

Set yang sangat berbaloi dimiliki


Tapi yang membuatkan ianya lebih tak masuk akal ialah sekiranya anda berbelanja menggunakan kod MCSMIN anda bakal menerima 10% diskaun lagi bagi setiap barangan yang anda beli walaupun ianya adalah harga sale!!! Sangat tidak masuk akal bukan? Sekiranya anda tidak percaya sila la ke laman web mereka MyCookingStory dan nikmati sendiri potongan harga yang tak masuk akal ini!



Kesemua Giler-Giler Sale oleh MyCookingStory ini bakal bermula pada 23 November 2020 dan akan berakhir pada 31 December 2020 namun khas bagi mereka yang mengikuti blog ini anda boleh membuat tempahan anda bermula esok 21hb November 2020! Ya!! Khas untuk anda pembaca setia blog bebelancikmin.



Apa pun jangan lupa klik link ini MyCookingStory untuk membuat pembelian dan mendapatkan diskaun tambahan sebanyak 10% dengan memasukkan kod MCSMIN. Selamat berbelanja barangan branded pada harga yang tak masuk akal..








Post a Comment

13 Comments

  1. Murah dan berbaloi. Mmg kena grab kalau harga promosi macam ni

    ReplyDelete
  2. wahhh bagus2, memang giler sangat nih murahnya , berkenan jugak dengan beberapa barang yang ada ...nasib ada sale sampai end disember ...apa2 hal masuk cart dulu, kalau tak terlupa pulak nak beli apa...tq min

    ReplyDelete
  3. Wah kalau dah campur2 semua diskaun tu, mesti jadi murah gila, kan? Branded pulak tu.

    ReplyDelete
  4. Perghhh gile tak sale, nengok pun tergoda, macam nak beli gak le bekas kaca tu...tumbler tu pun lawa...adoii ko Minnn!!

    ReplyDelete
  5. Wahhh discount sampai 70% o.. Berbaloi sangat ni.. Boleh usha utk Christmas gift nanti...

    ReplyDelete
  6. Nampak gayanya harga yg ditawarkan memang gila gila.. sesiapa yg nak beli dah boleh la layari di sini.

    ReplyDelete
  7. Wah...bestnya ada discount hebat. Nanti saya pun nak buat year end shopping di sini.

    ReplyDelete
  8. Perghhh... Murah murah!
    Kena pecah tabung ni, rugi tak beli. Sempat ni masuk chart dulu, hujung minggu kita shopping! 💃💃

    ReplyDelete
  9. thanks so much for sharing this amazing website for all cooking lovers to get their tools for delicious dishes, a wide varieties with reasonable pricing. cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  10. Banyaknye diskaun kat sini. Memang berbaloila beli kat sini. Boleh suggest kat kawan-kawan

    ReplyDelete
  11. Great deals! I'm actually searching for pots and pans will pop by their website to check out.

    ReplyDelete
  12. Menarik. Standby duit je kalau hujung tahun ni kan..
    Seronok nak bershopping..

    ReplyDelete
  13. Oh wow so many sale at MCS, i like their glass ware and also knives.

    ReplyDelete