Tahan Sport Hijab Tudung Untuk Mereka Yang Aktif

by - Monday, March 09, 2020

Setiap kali nak exercise aku memang mementingkan pemakaian yang selesa. Maklumlah kita nak bersenam, berpeluh-peluh jadi kalau pakai pakaian yang tak selesakan cepat rimas. Sama juga dalam pemilihan tudung yang sesuai untuk bersukan.

Tudung pun memainkan peranan yang cukup penting ketika kita bersukan atau pun bersenam. Tudung yang terlalu tebal pasti buat kita cepat rimas. Begitu juga tudung jenis shawl yang berbelit-belit..aku cukup rimas nak belit-belit shawl time nak bersenam hahaha...

Mujur la aku diperkenalkan dengan Tahan Sport Hijab yang sangat selesa dan direka khusus untuk mereka yang aktif. Tahan Sport Hijab ni sejenis tudung instant, alaaa kalau aku panggil tudung sarung! Senang je wei..sarung je dah lawa terbentuk.



Aku paling suka pakai tudung ni sebab ianya ringan! Serious la korang..memang ringan sangat pakai tudung ni dan yang penting ianya selesa ,mudah dipakai dan menutup dada.  Antara ciri lain yang menyebabkan aku jatuh cinta dengan Tahan Sport Hijab ni ialah :


  • Nampak sopan, mak pak mertua suka
  • Time keluar, nampak alim, Alhamdullilah
  • Breathable & Cool Fabric
  • Lightweight & Quick dry
  • Shariah compliance
  • Super comfortable
  • Suitable for outdoor activities
  • Material : 90% Polyster + 10% Spandex


Terdapat pelbagai pilihan warna yang disediakan. Sekiranya korang berminat, korang boleh dapatkan maklumat lanjut tentang Tahan Sport Hijab ni di :



Artikel berkaitan

0 comments