Kekal Sihat, Bertenaga & Awet Muda Dengan Jus Endon

Bila usia dah makin meningkat ni, tenaga dan kesihatan dah tak sebaik ketika remaja dulu. Pulak-pulak dalam usia macam aku yang lagi beberapa tahun menginjak ke angka 4 di hadapan. Jiwa memanglah sentiasa muda tapi hakikatnya badan dah tak secergas dulu.

Hehe..buktinya kalau dulu pusing 1 bandar jalan kaki pun masih cergas sampai ke malam, sekarang nak pusing 1 shopping mall pun rasa semput dah. Sudahnya biasa ke shopping mall setakat nak makan atau beli barang dapur..kemudian terus balik ke rumah.

Menyedari hakikat sudah tak secergas dulu, aku pilih untuk mengambil supplement tambahan yang kemudiannya aku diperkenalkan dengan Jus Endon.

Mulanya aku tak berminat sangat lah nak cuba, tapi lepas aku baca ramuan yang ada terkandung di dalamnya dan lepas mengkaji khasiat-khasiat dari ramuan tersebut aku mula mencuba.


Lepas 2 minggu aku consume Jus Endon ni, rasa la badan lebih ringan dan lebih bertenaga. Itu pun yang aku nak sebab aku seorang yang aktif jadi , kecergasan tu satu keutamaan lah untuk aku. Oleh sebab aku rasa Jus Endon ni macam berbaloi diambil, jom..aku sharekan dengan korang antara ramuan yang terkandung dan apa kebaikan Jus Endon.

Ramuan Terkandung Baik Untuk Kesihatan

Satu tips yang aku nak kongsikan dengan korang..kalau korang nak mula mengambil sesuatu jenis supplement, pastikan korang membaca dan mengkaji terlebih dahulu apakah ramuan dan khasiat ramuan itu untuk tubuh badan kita.

Aku mula mengambil Jus Endon ni lepas mengetahui apakah ramuan yang terkandung dan kebaikannya. Antara ramuan yang terkandung di dalam Jus Endon ialah :

  • Goji Berry
Goji berry adalah no 3 yang terkaya dengan vitamin C selain kakadu plum dan camu camu. Lebih banyak beta-karotin dari lobak merah/wortel dan melebihi 500 kali ganda vitamin C daripada oren (apabila diukur sama berat).

Di Ningxia, China, kebanyakan penduduknya mengamalkan memakan Goji berry sebagai makanan harian untuk kekal sihat dan rata-rata usia mereka melewati 100 tahun.

  • Manjakani
Manjakani terbukti berkesan untuk merawat pelbagai masalah wanita selain berfungsi untuk mengetatkan bahagian intim wanita. Tapi tahu tak korang yang Manjakani sangat baik untuk mencegah kencing manis dan menyihatkan mata?


Selain itu terdapat juga madu, delima, kayu serapat, kacip fatimah dan pelbagai lagi ramuan yang berkhasiat di dalam Jus Endon ni.

Kebaikan Jus Endon

Banyak kebaikan dan khasiat bila mengambil Jus Endon ni. Antaranya ialah :

  • Awet muda
  • Menaikkan seri wajah
  • Memberi tenaga dalaman
  • Memantapkan vagina wanita
  • Mengurangkan senggugut
  • Mengurangkan keputihan
  • Menegangkan payudara
  • Memperbetulkan kitaran haid
  • Meningkatkan imunisasi badan
  • Menstabilkan hormon
  • Menghilangkan bau badan

Ha..banyakkan kebaikannya? Cara pengambilannya pun mudah cuma perlu ambil 1 sudu sebelum sarapan pagi dan 1 sudu sebelum tidur. Dan yang bagusnya Jus Endon ni boleh diminum ketika datang bulan. Tak ada masalah jika nak minum ketika sedang period.


Aku dah pun hampir habis botol pertama..Insyallah akan terus kekal ambil Jus Endon sebagai supplement sebab terasa muda pulak bila minum Jus Endon ni..hahaha..

Fefeeling muda gitohhh..hahaha..
Berminat nak kekal awet muda cam aku tak? eh..silap..silap..Berminat nak kekal sihat dan cergas macam aku tak? Boleh la consume Jus Endon dan dapatkan maklumat lanjut tentang Jus Endon ni di :

Whatsapp : www.wasap.my/sha
Whatsapp : www.wasap.my/Tira




Post a Comment

12 Comments

  1. Jamu2 ni mmg bagus utk kesihatan masa panjang kan. Kalau masa dalam pantang tu, ya Allah.. syiok betul bau jamu2 segala daun tungku semua tu.

    ReplyDelete
  2. Bagus akak amalkan jamu ni. Kalau dah biasa amalkan, Elok teruskan. Macam ruby, Ruby tak boleh. Sebab family ruby ada masalah dalaman. Kami bleh makan Ulam je. Kadang teringin cuba jamu-jamu utk panaskan badan. Tapi bukan panas, dia terus demam. Macam lucu, tapi serius takut. Haha

    ReplyDelete
  3. bagi airah memang suka ambil makanan tambahan ni sebab banyak nutrisi untuk badan lagi-lagi bila dah bertambah umur ni banyak makin kurang

    ReplyDelete
  4. Wah makin ketat ke ni nak?

    Hahahahaahaha.

    No wonder Abe Yie makin sayang. Gituhh

    Oh! Akak dah 40 series ke?

    ReplyDelete
  5. First time hearing this brand. Actually Chinese also like to consume Manjakani. It is very good to the body especially women. enjoy

    ReplyDelete
  6. Nama just Endon heheheheh unik dan klasik bagus lah sebab menggunakan produk semulajadi dan sihat baik untuk tenaga...

    ReplyDelete
  7. Sampai skrg wawa xberani nak amalkan jamu.. Tp org kata jamu ni bagus... Rugi tak amalkan.. Mungkin suatu hari nnti wawa akan cuba jamu ini..

    ReplyDelete
  8. Nampak bahan-bahan yang terkandung dalam Jus Endon ni semuanya bagus-bagus belaka unuk kesihatan dan kebaikan dalaman wanita teruja nak cuba jus endon ni

    ReplyDelete
  9. Banyaknya khasiat jus endon nie. Patutla kak meen begitu cergas dan berseri2.. AM pun nak cuba la camtu..

    ReplyDelete
  10. Nampak klasik jer jenama produk ni. Hehehe. Tapi memang bagus kalau kita dapat jaga dari dalaman wanita. Apatah lagi ramuannya antara enzim yang dapt memelihara kesihatan tubuh.

    ReplyDelete
  11. eh first time ni emi dengar nama jus ni. produk baru ke? nampak macam betul2 banyak khasiat. nanti nak try google lagi la pasal jus endon ni.

    ReplyDelete
  12. Bestt..mesti badan rasa segar dan ringan jerk bila bangun dari tidur kan. Badan pun tak letih.

    ReplyDelete