Sos Samyeang terbaru dari Domino’s Pizza


Tentu korang dah rasa dan makan kan Pizza Samyeang dan Ayam-haseyo dari Domino’s Pizza? Sedapkan? Aku personally suka sangat Samyeang Pizza ni sebab memenuhi piawaian tahap kepedasan aku hahaha..




 Bagi yang belum rasa Pizza Samyeang dari Domino’s Pizza ni, korang boleh pergi ke mana-mana cawangan Domino’s Pizza untuk rasai sendiri keenakkan Samyeang Pizza ni.

Terdapat 3 jenis  Samyeang Pizza iaitu Samyeang tuna Pizza, Samyeang Chicken Pizza dan Samyeang Beef Pizza. Selain daripada 3 jenis Samyeang Pizza ni, terdapat juga Ayam-haseyo iaitu kepak ayam bakar yang diperap dengan sos Samyeang.


Bagi penggemar-penggemar makanan pedas..aku memang rekmenkan Samyeang Pizza dan Ayam-haseyo ni.

Sos Samyeang

Memandangkan permintaan yang sangat menggalakkan terhadap Samyeang Pizza, Domino’s Pizza telah mengeluarkan sos Samyeang khas untuk peminat-peminat Samyeang Pizza.


Sos Samyeang ni bukan setakat boleh ditambahkan atas pizza yang korang makan atau jadikan pencicah untuk starter box malah boleh juga dijadikan bahan tambahan dalam masakan. Contohnya masukkan sos Samyeang ni dalam mee goreng atau pun ayam masak pedas. Serious..terangkat woiii..hahaha


Kalau korang berminat nak dapatkan sos Samyeang ni, harganya cuma RM19.90 untuk add-on purchase dan RM24.90 untuk ala-carte.

#Samyeangkan Challenge

Jom masuk #Samyeangkan Challenge ni korang. Caranya mudah je :
·       Sharekan resipi korang menggunakan sos Samyeang atau macam mana korang Samyangkan makanan korang dan upload gambar atau video masakan korang tu ke facebook & instagram dan jangan lupa hashtag #Samyeangkan #Samyeang dan tag @DominosMY

·       Resipi/makanan paling kreatif akan berpeluang untuk memenangi produk Domino’s yang bernilai RM200
·         #Samyeangkan Challenge ini akan berakhir pada 26 April 2018 pada 11.59 pm.
·         Jangan lupa set kan Public korang punya IG & Fb tu tau
·         Selamat mencuba!!

Post a Comment

2 Comments