Jamu Rahsia Bidan Kampung : Rahsia Kekal Cantik, Sihat & Kebahagiaan Rumahtangga

by - January 18, 2019

Kesihatan dalaman adalah rahsia utama untuk kekal muda, cantik dan cergas. Tapi berapa ramai antara kita yang mementingkan kesihatan dalaman berbanding luaran?

Aku tak terkecuali antara mereka yang kurang mementingkan penjagaan dalaman. Tapi sekarang bila usia menginjak hampir ke angka 4 dihadapan barulah datang kesedaran. Namun belum terlambat lagi rasanya untuk aku memulakan penjagaan dalaman ni.

Kenapa perlunya penjagaan dalaman? Sebab penjagaan dalaman lah yang akan memantulkan seri pada wajah, kesihatan kulit dan juga memberi kecergasan pada badan. Maklumlah bila usia dah nak masuk 40-an ni, badan dah tak secergas zaman remaja. Kalau dulu berjalan sehari suntuk pun belum tentu penat tapi sekarang bejalan setengah hari pun nak cramp kaki rasanya.



Jamu Rahsia Bidan Kampung Jamu Pilihan Aku

Memandangkan aku sejenis yang malas nak consume jamu-jamu yang jenis rebus-rebus dan sebagainya, aku memilih untuk consume Jamu Rahsia Bidan Kampung yang datang dalam bentuk kapsul jadi senanglah aku nak telan dan tak adalah alasan malas nak menyediakan jamu.

Jamu Rahsia Bidan Kampung datang dalam 3 jenis jamu iaitu :

  • Jamu Rapat Sukma
  • Pesona Wanita
  • Kapsul B'natural


Apa fungsi ketiga-tiga jamu ni? Jom aku kongsikan dengan korang.

Jamu Rapat Sukma (KKM : MAL07061483T)

Jamu Rahsia Bidan Kampung Rapat Sukma ini adalah antara produk terbaik yang dihasilkan oleh Jamu Rahsia Bidan Kampung kerana ia telah dihasilkan dari ramuan terbaik seperti Kacip Fatimah, Manjakani, Akar Serapat, Belimbing Tanah dan Mas Cotek yang ternyata sangat berkhasiat untuk penjagaan dalaman terutama untuk mereka yang lepas melahirkan anak.



Mempunyai kelulusan KKM dengan nombor kelulusannya MAL07061483T, pengambilan Jamu Rapat Sukma dapat membantu :
  • Mengecutkan peranakan dan urat yang kembang
  • Mengatasi haid yang tak teratur
  • Melegakan senggugut
  • Mengetatkan bahagian keintiman
  • Memberikan tenaga dan meringankan badan
  • Merawat keputihan dan masalah lelehan pada faraj
  • Mengawal bau yang menyenangkan pada bahagian intim wanita.
Cara pengambilan :
  • 1 biji selepas makan malam (makan setiap malam)
  • Untuk kesan yang lebih cepat boleh dimakan 2 biji selepas makan
  • Jangan ambil ketika haid
  • Jarakkan pengambilan sekiranya ada mengambil ubat lain dan jamu ini seelok-eloknya diambil selepas makan malam.
  • Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
Keistimewaan Jamu Rahsia Bidan Kampung :
  • Mudah dibawa kemana-mana
  • Senang untuk digunakan
  • Ada 5 bintang yang menunjukkan kepakaran Jamu Rahsia Bidan Kampung dalam membantu menyelesaikan masalah wanita.
  • Kesan dapat dirasai dalam masa seminggu
  • Berbentuk kapsul yang memudahkan pengambilan pada pengguna.
Harga : RM70

Jamu Rahsia Bidan Kampung Persona Wanita (KKM : MAL10053710T)

Jamu ini dihasilkan menggunakan ramuan Barrington Acutangula, Jamu Serapat, Ubi Lobata dan Nigella yang semestinya sempurna bagi memastikan para wanita mendapatkan keanjalan payudara yang diimpikan selama ini.



Pendek kata, jamu ini direka khas bagi mencantikkan dan menganjalkan payudara terutama bagi mereka yang telah berkahwin.

Keistimewaan Jamu Rahsia Bidan Kampung Persona Wanita :
  • Membesarkan lagi payudara
  • Mencerahkan puting payudara
  • Menjadikan payudara lebih padat
  • Mengurangkan kedutan pada payudara
  • Menjadikan payudara & punggung lebih seksi
  • Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
  • Menganjalkan payudara
  • Dapat mengekalkan kecantikan payudara.
Cara pengambilan :
  • Dimakan 2 biji pada sebelah pagi (selepas sarapan)
  • Minum air putih seperti biasa
  • Elakkan minum air limau/lemon dan kelapa 
  • Elakkan pengambilam kafein
  • Tidak dibenarkan pengambilan ketika haid/mengandung
  • Seeloknya diambil bersama susu
Harga : RM70

Jamu Rahsia Bidan Kampung Kapsul B'Natural (KKM : MAL11105006T)

Bagi yang ingin menjaga penampilan diri dan kelihatan lebih ramping dengan kulit berseri..ini jawapannya. Pilih la kapsul B'Natural yang diformulasikan oleh herba 100% asli yang dihasilkan daripada 6 herba kampung terbaik khas untuk para wanita yang ingin mengurangkan berat badan.



Antara ramuan yang terkandung dalam kapsul ini ialah Asam Gelugor, Halia, Ekstrak seleri, Pegaga dan habatus sauda.

Keistimewaan kapsul B'Natural :
  • Memberi tenaga kepada badan
  • Mengurangkan selera makan
  • Menahan nafsu lapar
  • Baik untuk mencantikkan kulit
  • Baik untuk mengurangkan lemak dalam badan
  • Baik untuk membuang toksin dalam badan
Harga : RM70

Kesan Produk Ini Pada Aku

Umur aku tahun ni dah masuk 39 tahun, dah tak muda lagi dan tak secergas dulu. Tak cergas tu maksud aku sekarang agak sering sakit-sakit badan dan sakit pinggang.

Alhamdulillah bila mengamalkan Jamu Rahsia Bidan Kampung ni badan terasa lebih ringan, kurang rasa penat dan yang paling penting badan dah tak sakit-sakit lagi. Untuk yang lain-lain masih belum nampak kesannya, maklumlah baru jugak lagi aku consume Jamu Rahsia Bidan Kampung ni.



Untuk Kapsul B'Natural pulak, sebab kapsul ni lebih kepada :
  • Mengurangkan selera makan
  • Membantu buang toksin dalam badan
  • Menambahkan tenaga
  • Menahan nafsu lapar
  • Membakar lemak tepu
  • Mengurangkan diabetes
  • Mengurangkan kolestrol
  • Mengurangkan gula dalam darah
Kesan ketara yang aku nampak ialah kurang rasa lapar dan aku dapat mengawal portion pemakanan aku. Paling aku suka, tak macam sesetengah kapsul lain, Kapsul B'Natural ini tak membuatkan aku cirit birit dan sebagainya.



Sebarang keterangan mengenai produk Jamu Rahsia Bidan Kampung ini boleh la dapatkan di :

Whatsapp : www.wassap.my/0135300655 (Jamu RBK)
Whatsapp : www,wassap.my/013-9650546 (Persona Wanita)
Whatsapp : www.wassap.my/0192457869 (Kapsul B'Natural)

You May Also Like

1 comments

  1. Bestnya.. jamu ni la rahsia 'jaga badan' dari dulu kan.. nak kena carik jugak jamu rahsia bidan kampung ni.

    ReplyDelete