Gaya Aktif Masakini Dengan Jonlivia

Untuk kurus dan sihat sebenarnya bukan setakat jaga pemakanan tapi kena juga lakukan senaman untuk keluarkan peluh. Terutama bagi mereka yang bekerja di pejabat macam aku. Ye la..seharian duduk mengadap komputer dan kebanyakan masa bekerja adalah duduk.

Jadi bila habis waktu bekerja atau pun ada ruang masa ketika cuti..seeloknya lakukan senaman..bagi keluar peluh-peluh dan pecahkan lemak-lemak di badan.

Bercakap tentang senaman, aku nak cerita sikit tentang pakaian sukan yang aku pakai sekarang iaitu 'Woman Long Sleeve ActivTee Plus' dari Jonlivia. Jonlivia?? Pernah dengar tak jenama ni?? Ok sekarang aku nak cerita sikit tentang Jonlivia.




Jonlivia ni adalah satu jenama yang mengeluarkan 'Activewear' yang membantu mengurangkan berat badan. Hurmmm..membantu mengurangkan berat badan ek? Camne tu??
Macam yang aku pakai sekarang ni, iaitu 'Woman Long Sleeve ActivTee Plus' ni memang sangat-sangat selesa dipakai ketika melakukan senaman sebab jenis kainnya sejuk tapi merangsang kita untuk berpeluh dengan lebih banyak. Jadi tak adalah rasa rimas dan lemas ketika bersenam.





Ciri-ciri menarik yang terdapat pada Woman Long Sleeve ActivTee Plus keluaran Jonlivia ni ialah :-

1. Neo Abs Technology
Akan membakar lemak lebih cepat dibahagian perut.



2. Arm Pocket
Haaa..yang ni sangat menarik sebab kat tepi lengan ni ada poket yang kita boleh letak handphone. Jadi tak yah la pening-pening pikir seluar tak ada poket nak letak handphone. Sambil bersenam bolehlah dengar lagu guna earphone dari handphone..ekekeke..



3. Cool Venti Technology
Teknologi ini la yang membuatkan kita tak terasa panas dan rimas berpeluh ketika melakukan senaman. Memang selesa sangat pakai hingga ke akhir sesi senaman.




4. Neoheat Technology
Teknologi Neoheat ni la yang akan membantu pembakaran lemak dibadan 3 kali lebih cepat berbanding mana-mana pakaian sukan yang lain.



Menarik sangat kan? Sangat sesuai bagi mereka yang sukakan gaya hidup sihat. Nak kurus..nak sihat..kena la rajin bersenam. Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Jonlivia di :-
E.mail : hello.jonlivia@gmail.com
Whatsapp : +0163215358
Facebook : https://www.facebook.com/jonlivia/
Instagram : https://www.instagram.com/jonlivia/
Laman Web : https://jonlivia.com/


Post a Comment

7 Comments

  1. Baguslah produk Jonlivia ni. Nak rekomen kepada wife dan kawan-kawan

    ReplyDelete
  2. Gaya hidup sihat ni.. Jaga makan, jaga badan

    ReplyDelete
  3. Best laa .. Ada arm pocket. Boleh bawa hp... Selalu g jogging terpaksa tinggalkan hp.

    ReplyDelete
  4. suka nya baju mcm ni... klu g gym or zumba senang... xrisau hp cicir....

    ReplyDelete
  5. Nampak menarik dan best pulak kalau ada baju macam ni untuk riadah

    ReplyDelete