Bila kawan post bukan-bukan

by - May 31, 2017

Muahahahaha..bulan pose ni mesti ramai yang post bukan-bukan kat group wssap kan? Memang mencabar iman betul la kan? hahahah tapi i olss suka je sebab cam lawak je. Maklum laa..dah tua2 ni nafsu makan tak de la cam dulu so tak de la mencabar sangat.

Harini dah 5 Ramadhan..kejap je masa berlalu. Dan selama 5 hari ni la macam2 video la..gambar la..yang diorang ni post kat wassap group bg org terliur hahaha. tapi dalam banyak2 post yang aku dapat la..paling terliur tengok iklan ayam goreng Mcd tu..perghhh memang ngancam siot maklum la aku memang penggemar ayam goreng spicy tu yang wat terliur sangat tu..memang boleh bikin gaduh la video tu. nah aku bagi korang tengok sekali wakakaka..


Muahaha..mohon korang jangan wat cam gambar kat bawah ni plak..




You May Also Like

2 comments

  1. Hehe kelakar! Juju pun kdg2 up gak gambar mknan kt ig ngan fb hehee lariiii

    ReplyDelete