Temui Dato' Chef Ismail di Buffet Dinner Sinaran Dorsett

Pengenalan

Bulan ramadan hampir tiba. Seperti lazimnya, tahun ini sekali lagi Dorsett Hartamas bakal menyajikan hidangan yang enak sepanjang bulan ramadan.  Dalam kerjasama dengan Dato’ Chef Ismail, seorang chef selebriti terkenal di seluruh dunia, Dorsett Hartamas dengan bangganya mempersembahkan Sinaran Dorsett, menyajikan hidangan terbaik oleh Dato’ Chef Ismail seperti Ayam Golek Istana dan Daging Salai Masak Lemak Cili Api 


Temui Dato' Chef Ismail di Buffet Dinner Sinaran Dorsett

Dato’ Chef Ismail akan membuat penampilan istimewa pada 16, 23, dan 30 Mac; serta pada 6 April dari jam 7 malam. Pastikan untuk membuat tempahan anda pada hari-hari ini untuk bertemu sendiri dengan Chef kesayangan ramai ini.


Itu belum semuanya. Dari Isnin hingga Khamis, ansambel 2-piece Monocort akan menyajikan hiburan utama, sementara pereka tempatan dari Persatuan Pereka Malaysia Bumiputera seperti Kashfi Zulkufli, Obi Trends, The Melis, Kalima, Ghadeez, Thalia, Lady Qomash, dan Ilham Echenta akan memamerkan karya-karya eksklusif mereka untuk menambah sentuhan elegan pada sambutan Raya anda.


Detail Harga

  • Buffet Makan Malam Sinaran Dorsett: Tersedia dari 13 Mac hingga 7 April 24; dengan harga RM168 nett (Dewasa) dan RM138 nett untuk warga emas berusia 60 tahun ke atas; kanak-kanak antara 4-12 tahun.
  • Voucher Early Bird: Tersedia dari 26 Januari hingga 13 Mac 2024 dengan harga RM138 nett (Dewasa sahaja) dan terhad kepada 1000 voucher pertama.


Kesimpulan

Untuk pengalaman kuliner Malaysia yang tak terlupakan, kunjungi Dorsett Hartamas Kuala Lumpur dan nikmati pameran Sinaran Dorsett yang menakjubkan. Selain hidangan khas dari Dato’ Chef Ismail dan hidangan tempatan dari Chef Ahmad dan pasukannya, jangan lepaskan peluang untuk berjumpa dengan Dato’ Chef Ismail pada 16, 23, dan 30 Mac, serta 6 April. Serta, hiasi sambutan Raya anda dengan pertunjukan dan karya-karya eksklusif daripada pereka tempatan. Untuk tempahan, hubungi +60 3 6209 8888 atau emel: fnb.hartamas@dorsetthotels.com.

Post a Comment

0 Comments