TopzMall Ramadan Sale 2023

Diam tak diam dah lebih seminggu umat Islam berpuasa. Bagaimana dengan persiapan hari raya anda? Jika anda masih mencari-cari pelbagai kelengkapan dan persiapan sama ada untuk hari raya atau keperluan sepanjang bulan Ramadan ini, apa kata anda membeli di TopzMall?


Buat pengetahuan, kali ini TopzMall telah mengadakan TopzMall Ramadan Sale 2023 dengan diskaun sehingga 80%. Aku pun tahu semua ni secara kebetulan. Aku sememangnya suka membeli-belah menggunakan platform tersebut. Tak sangka bila masuk ke website TopzMall kali ni tengok banyak pulak promosi yang diadakan. 


Antara jenama popular yang mengambil bahagian di dalam jualan ramadan Topzmall 2023 kali ini adalah Fu Wang, G&G Century, Cubiloxe, Hei Hwang, Vivo, XiaoMi, Himo, JBL, Yunteng, Philips, Panasonic, Morphy Richards, Tefal, My Lovely Baby, VTech Toys Malaysia, Biosilk dan banyak lagi.


Pendek kata memang banyak betul promosi sempena Ramadan ni. Buat pengetahuan TopzMall Ramadan Sale ini bermula dari 29 Mac 2023 sehingga 18 April 2023.


TopzMall Ramadan Sale 2023


Seperti yang aku ceritakan di atas, sempena bulan Ramadan Al Mubarak ini TopzMall telah berbesar hati mengadakan Ramadan Sale 2023 dengan diskaun sehingga 80%!


Bagi memudahkan pelanggan untuk menikmati diskaun yang hebat, TopzMall telah membuat kategori iaitu ;

✅ Raya Hampers & Gift Sets

Bagi mereka yang mencari hamper dan hadiah untuk hari raya nanti, pastikan anda mendapatkan hamper dan hadiah di TopzMall kerana sempena Ramadan Sale 2023 ini hamper hari raya yang harga bermula RM79 akan mendapat dislaun sehingga 54% off manakala untuk hamper raya yang berharga dari RM69 akan mendapat diskaun sehingga 35% off.

Untuk dapatkan hamper raya anda boleh klik link : Raya Hampers & Gift Sets


✅ Kurma

✅ Groceries

✅ Home & Living

Bagi mereka yang ingin mencantikkan rumah ketika Aidil Fitri nanti jangan lepaskan peluang anda untuk membeli-belah dengan diskaun sehingga 83% off. Jangan lepaskan juga peluang untuk memiliki produk terbaru  Dreame yang dilancarkan pada 22 Mar 2023 iaitu Wet & Dry Vacuum di Home & Living



✅ Kitchen Appliance

Mancari keperluan di dapur? Ini berita baik untuk anda kerana TopzMall menawarkan diskaun sehingga 71% off ytermasuk ;


  • Tefal Air Fryer 0.8L serendah RM282
  • Philip Cooker 2100W serendah RM194
  • Morphy Richards Food Dehydrator 8L serendah RM335

✅ Mum & Babies

Bagi keperluan ibu dan anak pula diskaun sehingga 68% off ditawarkan oleh TopzMall antaranya ;


  • My Lovely baby x Hauck Skootie serendah RM189
  • Vtech Toy serendah RM39.90

✅ Electronic & Gadget

Hari Raya pastinya serba serbi barang baru! Apa kata hari Raya ini anda menggunakan telefon pintar baru dari Vivo dengan early bird promosi pada 31 Mar 2023 (V27 12+256GB 5G : https://bit.ly/3K1O9P8) dengan diskaun sehingga 37%. Anda boleh menggunakan link ini untuk pembelian Electronic & Gadget



Subsidi dengan Baucar Penghantaran Percuma:

Bukan hanya menawarkan diskaun sehingga 80% tetapi TopzMall juga menawarkan Baucar Penghantaran dihadkan pada RM5 tanpa Perbelanjaan Minimum untuk semua produk. Baucar ini sah  dari 29 Mac hingga 18 April 2023 sahaja


Cara Untuk Menebus Baucar Bagi Pengguna Baru TopzMall


Bagi pengguna baru TopzMall, anda boleh mengikut langkah di bawah untuk menebus baucar anda ;

Langkah 1: Lawati https://bit.ly/3Smi2eW & Daftar
Langkah 2: Pergi ke [Me > My Voucher] gunakan kod [RAMADAN23] & Tuntutan
Langkah 3: Potongan automatik baucar pada jumlah harga


Sedikit Mengenai TopzMall


TopzMall adalah platform dalam talian yang ditubuhkan di Malaysia dan kini sedang menjalankan Jualan Ramadan dengan beberapa siri promosi. Pembeli boleh menikmati semua jenis Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, produk rumah dan kehidupan, peralatan dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gajet, semuanya dengan tawaran eksklusif TopzMall dan promosi istimewa daripada peniaga. Selain itu, pembeli juga boleh menuntut baucar penghantaran percuma yang disubsidi oleh TopzMall untuk diskaun tambahan!


Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai Topzmall anda boleh layari ;

#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Ray2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12 

Post a Comment

1 Comments