C Clean Pearl Serum Rahsia Kejelitaan Uqasha Senrose

Uqasha Senrose bukan nama asing dalam industri tanah air. Memiliki wajah cantik adalah aset utama Uqasha Senrose yang menjadikan namanya sering meniti dibibir-bibir peminat.

Namun tahukah korang disebalik wajah jelita itu, Uqasha Senose menyimpan rahsia tentang produk kecantikan yang menjadi pilihan hatinya iaitu C Clean Pearl Serum.



C Clean Pearl Serum merupakan serum berinovasi dengan SOLA SHIELD iaitu yang pertama seumpamanya di Malaysia. Formulasi diimport khusus dari pakar sektor kosmetik dan farmaseutikal, Solabia Group di Perancis menggunakan teknologi Eropah.

Premium Pearl menjadi bahan utama C Clean Pearl Serum. Ia bertindak sebagai agen pencerahan efektif dalam membantu proses mencerahkan kulit. Selain itu, C Clean Pearl Serum juga berfungsi untuk membantu memanjangkan proses keremajaan kulit serta bertindak sebagai agen anti penuaan.



C Clean Pearl Serum turut mengandungi titanium dioxide yang bermanfaat melindungi kulit daripada radikal bebasn sinar UV. Serum ini bebas paraben dan minyak mineral. Ia sesuai digunakan lelaki dan perempuan yang berumur 13 tahun ke atas dan sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Pengasas C Clean Pearl Serum

Menurut Uqasha Senrose ketika ditemubual " Produk kegemaran saya sekarang semestinya C Clean Pearl Serum. Saya individu yang sangat berhati-hati pabila melibatkan produk kecantikan. Ketika ditawarkan sebagai duta produk ini, saya pastikan ia betul-betul bersesuaian dengan kulit.

Selepas menggunakan selama tiga minggu, saya sangat berpuas hati dengan kesannya. Serum ini bila dipakai, kulit rasa selesa sebab teksturnya yang ringan. Cepat meresap dan paling saya suka bila pakai sebelum mekap. Dengan serum ini mekap saya dapat bertahan lebih lama. Kulit pun nampak lebih berseri".

Pic Kredit : Erinsakura

Cara Penggunaan C Clean Pearl Serum & Harganya

Cara penggunaan C Clean Pearl Serum ini sangat mudah iaitu gunakan dua kali sehari iaitu pada pagi dan malam selepas muka dicuci.

Selain berfungsi sebagai pencerah wajah, C Clean Pearl Serum sangat sesuai dijadikan primer atau asas solekan. Penggunaan yang berterusan turut membantu mengurangkan jeragat dan memudarkan parut.

Harga untuk sebotol C Clean Pearl Serum (15ml) ialah RM55 (Semenanjung Malaysia) & RM59 (Sabah/Sarawak). Bagi yang berminat untuk mendapatkan C Clean Pearl Serum boleh lah menghubungi :




Post a Comment

17 Comments

  1. uqasha ni kulit dia amat la flawless gitu.
    putih merah sgt. pinkish! ohsem.
    ini la rahsia nyer ye.

    ReplyDelete
  2. Pengasas dia macam yang sama dengan produk Fazura tu ye? Uqasha Senrose sebagai duta ke? Pandai pilih. Memang dia lawa pun.

    ReplyDelete
  3. Wah menariknya serum ni..harga pon berpatutan..nak try beli juga laa mana tau kulit muka boleh jadi cantik tanpa mekap..

    ReplyDelete
  4. Sebabkan pengasas die cantik so boleh percaya lah produk serum ni. Hehehe. Tiberr! Sekarang penggunaan serum mmg dh jadi bende penting untuk protect muke. Boleh suggest dkt kawan2 nnti. hehehe

    ReplyDelete
  5. Dia pun ada kosmetik juga. No wonder nama macam kenal je. Good that this C clean has some kind of serum which is good for skin. Boleh la try nanti.

    ReplyDelete
  6. Putih pink kulit dia. Memang comel. (Kulit la haha)
    Tapi kan, pernah kawan sabah bawa balik serbuk mutiara dari sana dan I cuba pakai in a week gitu. Putih tu tak la. Tapi memang kulit jadi berseri glowing.

    ReplyDelete
  7. Patut la kak min makin nampak muda. Rupanya ni rahsia dia ya. Awas ya.

    ReplyDelete
  8. Uqasha dan adik dia memang berkulit cantik..kalau kita pakai leh tak dapat kulit cantik cam diorg..hehehe. Tapi serum memang bagus..cuma kena pilih yang sesuai dengan kulit kita. Bolehlah sis cuba nanti produk ni

    ReplyDelete
  9. woww..uqasha punya produk ke..muka dia pun memng lawa kan..serum ni memg bgus seba dia meresap terus dalam kulit kita

    ReplyDelete
  10. kalau dapat kulit macam uqasha memang best la.. sebab cantik dan nampak lembut je. kena try la produk ni sebab klau sapu-sapu ni mmg suka sikit dari makan-makan..

    ReplyDelete
  11. Saya rasa duta yang dicari tu memang tepat kerana dapat menyerlahkan lagi potensi produk tersebut.😁

    ReplyDelete
  12. Oo.. Produk ni artis pun gunakan ye. Patut la kulit dia cantik licin je.
    Harga pun tak la mahal mana. Kira standard price la.
    Boleh la cari..

    ReplyDelete
  13. Wah, produk baru yer ni? Banyak pilihan serum kat pasaran sekarang. harga pun mampu milik boleh la nak try nanti.

    ReplyDelete
  14. Tengok muka pengasas dengan Uqasha pun dah adore gila dengan kulit deorang. MEmang nampak macam ada pearl kat kulit tu.

    ReplyDelete
  15. Boleh buat primer gak ek. bagus ada produk multi-fungsi gini. Harganya pun berpatutan membuatkan Rawlins cam teringin nak mencuba.

    ReplyDelete
  16. Kalau kita pakai ada cuba tak nak jadi macam uqasha heheheh wakakak tapi yang berhijab lah wakakakaka. tengok pakej ni cantik dan sesuai untuk buat hadiah atau hantaran tunang atau kahwin kan...

    ReplyDelete
  17. Canriknya uqasha ni.. Aduiii geram kalau tgk kulit dia... Patut la cantik kulit dia pakai berasaskan pearl kan

    ReplyDelete