Royal Expert Advance Brightening Cream Berwajah Baru

Jenama Royal Expert sebenarnya sudah tidak asing lagi di Malaysia ni. Royal Expert adalah satu jenama untuk produk kecantikan yang telah menembusi pasaran Indonesia, India dan US.

Pada 23 Mac 2018 nanti, Royal Expert Advance Brightening Cream bakal bertukar wajah dengan menggunakan packaging terbaru yang lebih menarik.






Kelebihan Royal Expert Advance Brightening Cream (REABC)

REABC adalah krim yang diasaskan menggunakan Air, Stearik Asid, Propylene Glycol, Gliserin Chamomilla Recutita (Matricaria), Asid Ascorbic, Alkohol Cetyl, Ascorbl Tetraisopalmitate, Zink Oksida, Titanium Dioksida, Ipomoea Hederacea Callus, Ekstrak Culture, Tocopherol, Lecithin, Isopropyl Palmitate, Asam Ainoethylphosphinic, Panthenol , Cyclomethicone, Dmdm Hydantoin, Asid Salicylic Niacinamide, Ekstrak Daun Barbadensis, Vitis Vinifera (anggur) Minyak Benih, Menthol, Butylene Glycol, Fragrance yang dirumus khas bagi menyelesaikan masalah kulit sekaligus mencerahkan kulit.


REABC telah dihasilkan melalui ujian klinikal dan telah melalui ujian makmal. REABC terbukti bebas dari mercury dan paraben. REABC terbukti berkesan seawal 7 hari penggunaan. Harga bagi seunit REABC hanyalah RM135.

CONTEST DI FACEBOOK

Berita baik untuk pengguna REABC!! Royal Expert bakal mengadakan contest khas untuk pengguna-pengguna REABC. Contest ini boleh disertai di Facebook dan terbuka untuk semua peringkat umur tanpa mengira jantina.

Bagi pemenang yang bertuah akan memenangi :-

  • Hadiah Pertama
Akan memenangi voucher Parkson sebanyak RM200 dan juga REABC

  • Hadiah Kedua
Akan memenangi voucher Parkson sebanyak RM100

  • Hadiah Ketiga
Akan memenangi voucher Parkson sebanyak RM50

Jadi, jangan lupa untuk lawati facebook Royal Expert bagi mengetahui lebih lanjut cara menyertai contest tersebut.

Bagi yang ingin tahu lebih lanjut tentang REABC bolehlah layari laman web mereka di http://www.royalexpert.com/ atau boleh mengunjugi stokis-stokis mereka di :

  1. Royal Expert Resource Centre PJ – http://pj.royalexpert.com/
  2. Royal Expert Resource Centre JB – http://jb.royalexpert.com/
  3.  Royal Expert Resource Centre Cheras – http://cheras.royalexpert.com/
  4.  Royal Expert Resource Centre Sabah –  http://sabah.royalexpert.com/

Ingin Menjadi Wakil Jualan??

Royal Expert kini membuka ruang untuk semua menjadi wakil jualan mereka dengan modal serendah RM500 kepada 100 yang terawal. Sebelum ini Royal Expert membuka ruang untuk menjadi wakil jualan sebanyak RM3,000 ringgit. Jadi..tunggu apa lagi? rebutlah peluang untuk menjadi 100 yang terawal.



Post a Comment

3 Comments