Cantik dengan Natasha by Dr. Fredi Setyawan


Berkesempatan memenuhi undangan ke majlis Meet & Greet Skin care Workshop anjuran Natasha by Dr. Fredi Setyawan baru-baru ni membuka mata aku tentang produk kecantikan keluaran Natasha Skin Care.


Natasha by Dr. Fredi Setyawan telah wujud sejak tahun 1999 di Indonesia dan Natasha Beauty & Wellness telah berkembang dari Bandar Acheh hingga ke Papua dan terdapat lebih 100 cawangan termasuk yang berada di Malaysia.

Natasha Beauty & Wellness yang berada di Malaysia pada mulanya bertapak di Subang Jaya namun telah berpindah ke Bangsar.

Produk Natasha Skin Care ini telah di kilangkan di PT. Dion Farma Abadi. Dengan menggunakan teknologi nanosome iaitu proses yang mengubah partikel sehinggan 1 juta lebih kecil telah menjadikan produk Natasha lebih mudah diserap oleh kulit hingga ke liang pori dengan lebih efektif. Kilang PT Dion Farma Abadi telah mendapat pengiktirafan ISO 9001:2015, Good Manufacturing Practices dari Indonesia National Agency of Drug and Food Control dan yang terbaru turut diiktiraf di 2017 International Arch of Europe Award untuk Quality and Technology in Frankfurt, Germany.
Terdapat pelbagai jenis produk yang dikeluarkan oleh Natasha by Dr. Fredi Setyawan ni. Antaranya ialah :

·         Produk Penjagaan Diri






·         Produk Penjagaan Diri (Lelaki)


·         Make up



Pendapat Peribadi Aku Tentang Natasha by Dr. Fredi Setyawan

Aku berpeluang merasai sendiri pengalaman mencuba produk-produk keluaran Natasha by Dr. Fredi Setyawan ni..aku paling suka Facial Cleanser Oxygen (02) Bubble.  Menariknya pencuci muka Natasha by Dr. Fredi Setyawan ni ialah kita cuma perlu sapukan di muka, biarkan sebentar hingga keluar buih dan lapkan dengan tisu atau kapas muka. Tak perlukan air untuk mencuci. Dan hasilnya kulit benar-benar bersih. Pada aku, pencuci muka sebegini sangat berguna kalau nak bawa ke mana-mana terutamanya ketika travel.



Produk kedua yang aku suka ialah CC krim Natasha by Dr. Fredi Setyawan.  CC krimnya bila disapukan ke muka tak Nampak macam kita apply krim, make up Nampak lebih neutral.


 Harga Produk/Service Yang Sangat Berpatutan

Harga-harga untuk treatment di sini sangat berpatutan. Tak percaya? Cuba tengok senarai harga ni.



Kalau korang berminat untuk mencuba treatment atau pun produk Natasha by Dr. Frei Setyawan yang berkualiti ni, korag boleh terus ke :

Alamat : 96, Jalan Maarof, Bukit Bandaraya Kuala Lumpur, 59100
Tel : 03-22019922 / 03-22019944
Wassap : 011-17657336
Waze : Natasha Beauty & Wellness
Facebook : NATASHASKIN.MY
Instagram : NATASHASKIN_MY

Psttt.. Kalau korang nak kan voucher diskaun 50%..korang boleh sertai Give Away yang aku buat sekarang di IG aku https://www.instagram.com/bebelancikmin/?hl=en 
Aku ada 7 keping voucher yang aku nak sharekan dengan korang



Post a Comment

2 Comments

  1. suka tgk Oxygen Bubble tu kak. Mesti fresh kan muka lepas pakai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..memang best..rasa bersih gila kulit lepas pakai

      Delete