Kekal Berhubung Dengan Roamingman Poket Wifi

Setiap kali travel benda yang paling aku concern ialah wifi..maklumlah kerja sebagai blogger ni memang memerlukan wifi setiap masa untuk update kerja di media sosial kan? Selain tu wifi sangat penting untuk aku kekal berhubung dengan suami. Kalau tak ada wifi rasanya macam tak senang duduk hehe..ye la..kita di perantauan, suami pula di tanah air..jadi untuk kekal berhubung aku sangat-sangat perlukan wifi.

Roamingman Poket Wifi Penyelesai Masalah

Siapa yang follow aku mesti tau yang 23-25 November lepas aku berada di Padang, Indonesia. Memandangkan aku memang tak beli sim kad sana maka aku sangat-sangatlah memerlukan wifi. Macam aku cakap tadi, tugas aku sebagai blogger memang sangat-sangat memerlukan wifi untuk aku update semua kerja di media sosial.

Mujurlah Roamingman ada sebagai penyelamat keadaan. Memang kena sangat dengan tagline Roamingman sendiri iaitu 'Always be your wifi hero'. Dengan adanya Roamingman pocket wifi dapatlah aku sentiasa update tempat-tempat menarik di Padang tanpa sebarang masalah. Tak percaya? Boleh baca di sini TEMPAT TERBAIK DI PADANG, INDONESIA YANG WAJIB DILAWATI


Apakah Itu Roamingman?

Roamingman adalah poket wifi dan misi dan visi Roamingman sendiri adalah semata-mata untuk meningkatkan kebebasan dan keberkesanan untuk berhubung dengan wifi 4G di seluruh dunia di lebih daripada 130 buah negara dan rantau termasuk Jepun, Korea, Thailand, Eropah & Amerika semasa perjalanan.




Kenapa Memilih Roamingman?

Kenapa aku pilih Roamingman? Sebab :


  • Roamingman menghubungkan kepada rangkaian 4G terpantas
  • Booking & confirmation yang pantas
  • Baterinya tahan sehingga 12 jam
  • 1 device untuk 138 negara
  • Deposit free for Malaysian
  • Wifi hotspot boleh dikongsi seramai 5 pengguna.
Oleh sebab hari tu aku ke Padang berenam dengan Aryl, Hasif, Afzal, Ainny dan Nisa Kay maka poket wifi kami memang cukup-cukup dan kebetulan Hasif pun bawa Roamingman juga jadi kami tiada masalah untuk terus berhubung menggunakan wifi sepanjang di sana.


Untuk dapatkan poket wifi Roamingman ni pun mudah sangat caranya, cuma perlu ke cawangan mereka yang sememangnya ada di airport. Macam aku haritu, oleh sebab aku menaiki Air Asia jadi cuma perlu menyewa poket wifi Roamingman ni di aras 3, KLIA 2. Korang cuma perlu tunjukkan IC dan bagitahu ke negara mana korang nak pergi.



Untuk keterangan lanjut mengenai Roamingman ni korang boleh la menghubungi mereka :-

Facebook : roamingmanmy
Instagram : roamingmanmy
Whatsapp : +60163038380 (24 hours)
Telephone : +60327159971 (Isnin - Jumaat 9.30am - 6.30pm)
Outlet : Lot 12, Level 5, Departure Hall, KLIA
Outlet : Level 3, Public Concourse Area, Departure Hall, KLIA 2


Post a Comment

1 Comments