Mont Cabana Wangian Selama 24 Jam

Korang nak cari 'perfume' yang tahan lama? Maklumlah, tak lama dah nak raya..selain cari pakaian, perfume pun sangat penting tau! Kalau aku memang sangat pentingkan bab tu..ye la..apa gunanya cantik kalau badan berbau kan? hahahahaha...

Terkini Mont Cabana, satu jenama baru yang akan melancarkan produk mereka secara berperingkat bermula Mei 2018 telah pun mengeluarkan wangian Eau De Parfum (EDP) yang bertahan sehingga 24 jam! 



Buat masa sekarang Mont Cabana telah memperkenalkan 2 jenis 'perfume' untuk lelaki dan wanita dan bakal mengeluarkan lagi 22 jenis 'perfume' mengikut peringkat yang dijadualkan seperti berikut :-

  • Mont Cabana 1 & 2 - Mei 2018
  • Mont Cabana 3,4,5,6 - June 2018
  • Mont Cabana 7,8,9,10 - July 2018
  • Mont Cabana 11,12,13,14 - August 2018


Menarik Tentang Mont Cabana

Yang menariknya tentang Mont Cabana ini ialah mereka bukanlah pengeluar 'inspired perfume' malah mereka memang mempunyai kilang mereka sendiri dan istimewanya mereka kerana setiap keluaran akan digandingkan dengan artis-artis atau public figure.

Untuk keluaran sulung mereka, mereka telah bergandingan dengan pelakon terkenal Zul Ariffin 



Apa yang Montcabana.My Tawarkan?

  • Montcabana.My akan melakukan penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
  • Montcabana.My ada team di seluruh Malaysia untuk yang nak Cash On Delivery. Mereka akan hantar terus kerumah atau pejabat.
  • Montcabana.My dah berpengalaman lebih 10 tahun dalam menguruskan bines online jadi korang tak perlu bimbang tentang barang tak sambapi dan sebagainya kerana mereka akan bertanggungjawab sepenuhnya.
  • Boleh beli menggunakan kad kedit, bank transfer, debit card dan lain-lain di website mereka

Cara Pembelian

Memandangkan kini terdapat lambakan 'perfume' yang tak asli maka aku sarankan korang untuk membeli terus 'perfume' Mont Cabana ni di www.montcabana.my

Dan kalau korang nak beli menerusi ejen pula, aku sarankan korang untuk meyemak senarai ejen mereka di https://montcabana.my/senarai-ejen/

Juga boleh hubungi mereka melalui :
Wassap : www.wassap.my/60123377045
Instagram : www.instagram.com/montcabana.my
Facebook : www.facebook.com/montcabanamy

Jadi..tunggu apa lagi? Jom la beli 'perfume' Mont Cabana ni dan sama-sama wangi di pagi raya nanti..yang pasti dalam kita sibuk melayan tetamu dan kehulu kehilir untuk beraya, wangian ni tetap akan kekal selama 24 jam!


Inginkan Pendapatan Sampingan? 

Haa..ini berita baik yang inginkan pendapatan lebih sebab Montcabana.My sedang mencari wakil jualan di seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia dan mereka akan membantu marketingkan wakil jualan mereka menerusi medium offline & online.

HQ mereka dah memperuntukkan lebih 2 juta untuk marketing termasuk 60 billboard seluruh Malaysia, iklan di tv dan radio, akhbar dan lain-lain.

Mereka turut mencari ejen-ejen dan juga kedai-kedai yang berminat untuk pasarkan dan mereka turut menyediakan tools online dan offline seperti banner, flyers dan lain-lain serta mempunyai sistem jualan canggih selain bonus dan reward turut disediakan.

Jika berminat untuk menjadi wakil jualan boleh la layari https://www.montcabana.my/daftar-ejen-mont-cabana/


Post a Comment

9 Comments

  1. Kenapa model tu hensem sangat,
    wajib beli untuk asben ni.

    ReplyDelete
  2. Apasal model dia sexy sangat....aummmm...

    ReplyDelete
  3. Adus! Menarik ni. Mesti wangi. Ok sekarang juga nak call dan buat pembelian. Terima kasih atas perkongsian ya Sis!

    ReplyDelete
  4. Harga berapa..ensemnya model. Nak bg saru kat bf lah kalo wangii. Hehe

    ReplyDelete
  5. waahhh harum setaman.. paling best tahan 24jam kan..

    ReplyDelete